Beantwoorden
Augusta
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Star Wars Day Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Radio op TV-box schakelt vaak terug over naar live-tv

Sedert het wegvallen(februari 2020) van het analoge kabelsignaal,heb ik de radio ontvangst van mijn tuner moeten omschakelen via TV box.

Probleem is echter dat de TV box het radiosignaal na enige tijd (ca 3uur)terugschakelt naar het TV signaal, dit is zeer onpraktisch.Alles opnieuw instellen ,tv inschakelen om daarna de TV box terug te plaatsen op de radiozender.

Heb reeds verschillende malen dit probleem aangekaart bij de klantendienst.

-Eerste melding "we kennen dit probleem er wordt aangewerkt bij de volgende update van de TV box is dit opgelost."

-Na 2 maand nog steeds hetzelfde probleem.

-Tweede melding " Dit probleem heeft de digicorder niet,van het probleem bij de TV box hebben we geen weet.Misschien bied een Vistron digitale ontvanger of een Multisoundsysteem de oplossing"

Het kan toch niet dat door een softwareprobleem bij de TV box een volledig nieuwe radioinstallatie moet kopen.

 

 

 

19 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Radio op TV-box schakelt vaak terug over naar live-tv

@Samebeef je kan hier (in deze thread) terecht als je een gelijkaardige vraag hebt. Je nieuwe topic werd correct afgesloten door onze Kraks.  


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Urbaan
Freshman Weetjesweter
Berichten: 23
π-DAY! YEAH! CAPSLOCK DAY! TV-box / TV-app / telenttv.be Nog geen reader's digest? :-)

Radio op TV-box schakelt vaak terug over naar live-tv

Na allerlei beloftes van Telenet en aangezien het probleem van het verspringen van radio naar TV al lang gekend is slagen de technici van Telenet er blijkbaar nog altijd niet in om dit probleem op te lossen. Ik vraag me eigenlijk af of er nog een moment komt dat we ongestoord naar de radio kunnen luisteren

0 Likes
Augusta
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Star Wars Day Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Radio op TV-box schakelt vaak terug over naar live-tv

Ook bij mij is het probleem na zovele maanden nog steeds niet opgelost.

Verbijsterend dat Telenet niet in staat is om deze bug te verhelpen.Alvast geen publiciteit.

0 Likes
Latti
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Jij bent af! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Radio op TV-box schakelt vaak terug over naar live-tv

Er staat bij dit onderwerp opgelost, maar er is helemaal geen oplossing. Na resetten, terug naar fabrieksinstellingen en op aanraden van de helpdesk vervangen van netwerk en kabel nog steeds dezelfde fout, de radio springt naar tv. Na nogmaals contact met helpdesk krijg je de mededeling, dat als het nog eens voorvalt je best de router en box vervangt, maar is het dan opgelost?

0 Likes
Augusta
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Star Wars Day Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Radio op TV-box schakelt vaak terug over naar live-tv

Het is toch wel wraakroepend dat Telenet weet dat er een bug is in hun software, mij bevestigd heeft dat ze in een volgende update gingen verhelpen(reeds maanden geleden) en tot nu nog steeds doet alsof de fout bij de klant zit.

0 Likes