24748
netweters
|
152265
antwoorden
|
20686
vragen
|
Beste, op mijn tweede verblijf heb ik business fibernet S en DTV? Kan ik daar ook met de tv app werken zodat ik ook op afstand programma’s daar kan opnemen op mijn tv box?
Alles zit onder 1 Bussines abonnement.
Wie kan mij helpen?
Als je verbonden bent met het internet kan je opnemen. De plaats waar je bent is niet relevant. De opname is altijd in de cloud bij Telenet.
Maar hoe kan ik via de Telenet tv app opnames plannen? Dat kan in nu enkel waar ik woon. En niet op mijn tweede verblijf.
@LievenDT als je Telenet TV op je gsm zet de app en je hebt 4G verbinding kan je toch je opname plannen? Denk er wel aan dat je eerst je toestel nog moet registreren voor minstens 90 dagen.
Je tvbox moet geregistreerd zijn op Mijn telenet anders kan je dit inderdaad niet op afstand instellen. Best even kijken of je toestel op je 2de verblijf ook al in Mijn Telenet staat.
Via de TV app zou je dan je tv box moeten zien als je bent aangelogd met de juiste gegevens waar deze toestellen zijn op geregistreerd.
Ik heb thuis een tv box en op het tweede verblijf een tv box.
Kan ik ook wat ik heb opgenomen thuis zien op het tweede verblijf?
Neen, dat kan niet, zie mijn topic van augustus 2019 toen ik dezelfde vraag heb gepost. https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Cloudopslag/m-p/72247#M7448
Er zijn meerdere personen die dit een interessante piste vinden en ik wacht net als zij op een opening in die richting. Het zijn weliswaar 2 verschillende abonnementen maar de klant is dezelfde, zou dus toch moeten mogelijk zijn of worden.
@eltee schreef:Neen, dat kan niet, zie mijn topic van augustus 2019 toen ik dezelfde vraag heb gepost. https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Cloudopslag/m-p/72247#M7448
Er zijn meerdere personen die dit een interessante piste vinden en ik wacht net als zij op een opening in die richting. Het zijn weliswaar 2 verschillende abonnementen maar de klant is dezelfde, zou dus toch moeten mogelijk zijn of worden.
Maar de vraagsteller schrijft dat het binnen één business abonnement is. Dus die vraag is nog nooit beantwoord.
@LievenDTkan je het gewoon niet proberen of je van thuis (waar de eerste tv-box staat) aan die van de zee kan.
@LievenDT je kan de opnames vanop adres A niet zien op adres B. Opnames van de TV-box worden in de cloud bewaard en dit is op adresniveau. Wat je wel kan doen is inloggen op de TV-app op je 2e verblijf, op het account van je thuisadres. En dan je opnames casten naar het grote scherm, bijvoorbeeld Chromecast. Maar je kan ze niet op de TV-box van het tweede verblijf zien, behalve als je ze daar ook hebt opgenomen. Denk eraan dat je ze vanop afstand kan plannen via de TV-app.