Beantwoorden
LievenDT
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Gebruik van Telenet TV-app op tweede verblijf

Beste, op mijn tweede verblijf heb ik business fibernet S en DTV? Kan ik daar ook met de tv app werken zodat ik ook op afstand programma’s daar kan opnemen op mijn tv box?

Alles zit onder 1 Bussines abonnement.
Wie kan mij helpen?

0 Likes
9 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gebruik van Telenet TV-app op tweede verblijf

@LievenDT 

Als je verbonden bent met het internet kan je opnemen. De plaats waar je bent is niet relevant. De opname is altijd in de cloud bij Telenet.

0 Likes
LievenDT
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Gebruik van Telenet TV-app op tweede verblijf

Maar hoe kan ik via de Telenet tv app opnames plannen? Dat kan in nu enkel waar ik woon. En niet op mijn tweede verblijf. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gebruik van Telenet TV-app op tweede verblijf

@LievenDT  als je Telenet TV op je gsm zet de app en je hebt 4G verbinding kan je toch je opname plannen? Denk er wel aan dat je eerst je toestel nog moet registreren voor minstens 90 dagen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Gebruik van Telenet TV-app op tweede verblijf

Je tvbox  moet geregistreerd zijn op Mijn telenet anders kan je dit inderdaad niet op afstand instellen. Best even kijken of je toestel op je 2de verblijf ook al in Mijn Telenet staat.

Via de TV app zou je dan je tv box moeten zien als je bent aangelogd met de juiste gegevens waar deze toestellen zijn op geregistreerd.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Gebruik van Telenet TV-app op tweede verblijf

@LievenDT even verduidelijken, je hebt zowel op je thuisadres als op je tweede verblijf een Telenet TV-box staan? Of wil je met de Telenet TV-app enkel opnames kunnen plannen op je TV-box thuis? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
LievenDT
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Gebruik van Telenet TV-app op tweede verblijf

Ik heb thuis een tv box en op het tweede verblijf een tv box. 
Kan ik ook wat ik heb opgenomen thuis zien op het tweede verblijf?

0 Likes
eltee
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. My smart Valentine Goed bezig! Dag van de Chocolade

Gebruik van Telenet TV-app op tweede verblijf

@LievenDT

Neen, dat kan niet, zie mijn topic van augustus 2019 toen ik dezelfde vraag heb gepost. https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Cloudopslag/m-p/72247#M7448

Er zijn meerdere personen die dit een interessante piste vinden en ik wacht net als zij op een opening in die richting. Het zijn weliswaar 2 verschillende abonnementen maar de klant is dezelfde, zou dus toch moeten mogelijk zijn of worden.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gebruik van Telenet TV-app op tweede verblijf


@eltee  schreef:

@LievenDT

Neen, dat kan niet, zie mijn topic van augustus 2019 toen ik dezelfde vraag heb gepost. https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Cloudopslag/m-p/72247#M7448

Er zijn meerdere personen die dit een interessante piste vinden en ik wacht net als zij op een opening in die richting. Het zijn weliswaar 2 verschillende abonnementen maar de klant is dezelfde, zou dus toch moeten mogelijk zijn of worden.


Maar de vraagsteller schrijft dat het binnen één business abonnement is. Dus die vraag is nog nooit beantwoord.

@LievenDTkan je het gewoon niet proberen of je van thuis (waar de eerste tv-box staat) aan die van de zee kan.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Gebruik van Telenet TV-app op tweede verblijf

@LievenDT je kan de opnames vanop adres A niet zien op adres B. Opnames van de TV-box worden in de cloud bewaard en dit is op adresniveau. Wat je wel kan doen is inloggen op de TV-app op je 2e verblijf, op het account van je thuisadres. En dan je opnames casten naar het grote scherm, bijvoorbeeld Chromecast. Maar je kan ze niet op de TV-box van het tweede verblijf zien, behalve als je ze daar ook hebt opgenomen. Denk eraan dat je ze vanop afstand kan plannen via de TV-app. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.