Beantwoorden
wv0
Experienced Weetjesweter
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag

Sinds 2 weken steeds terug inloggen op Netflix (TV-box)

na bijna een jaar netflix te kijken met tv box aap zonder problemen stel ik vast dat een 2 tal weken er terug problemen zijn bij het opstarten .

dan moet ik terug opnieuw inloggen .

wat kan daar de reden van zijn?

Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: netflix met tv box

3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@wv0 

Dit probleem is al eens eerder langs gekomen en toen dat opgelost zijn. 

https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Steeds-opnieuw-inloggen-Netflix-TV-box/m...

Maar op dit moment heb ik nog geen andere topics hierover gezien dus ik weet nu niet of het enkel bij jou een probleem is , dus individueel of een algemeen probleem. 

Je kan eens je TV box herstarten , dus stekker eruit en je modem ook eens herstraten en zien of het dit kan oplossen. Voor nu heb ik niet direct een andere oplossing.

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

@wv0 Blijft je tv box continu onder spanning staan, want als je de tv box uit het stopcontact haalt, kan het wel eens gebeuren. 

KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
wv0
Experienced Weetjesweter
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag

Neen de tv box blijft altijd onder spanning ik heb nu juist af gelegt om terug op te starten maar geen resultaat ik terug moeten inloggen om Netflix op te starten .