24752
netweters
|
152357
antwoorden
|
20693
vragen
|
Kan je nederlands spreken tegen de afstandbediening of moet dit nog steeds in het engels?
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Harmony Elite (hub)
@Michiel_DP Harmony Elite werkt in het Nederlands omdat deze met google assistant werkt en dit ook Nederlandstalig is.
Hmm tv box? Ja dat weet ik maar was de vraag niet.
De elite werkt dan toch in het Nederlands? Vroeger werkte het enkel met Engelse commando's en dat is iets dat 8i niet ehht wil. Bedankt voor info
Op vele plaatsen is hij uitverkocht. Zou het kunnen dat er een nieuw model onderweg is? Heeft iemand een idee.
@Michiel_DP bedoel je de harmony elite dat deze is uitverkocht of de tv box ?
Logitech Harmony Elite (915-000257) kopen » Centralpoint
Dat had ik idd moeten vermelden. De elite. Hij is al 6 jaar oud. Dus misschien tijd voor nieuwe versie of?
@Michiel_DP geen probleem daarom had ik je linkje erbij bezorgt daar kan je die nog wel bestellen. De bekende Coolbleu die levert ze niet meer dus daar hoef je niet te kijken. Vond deze link maar weet niet of de prijs er toe doet want goedkoop was die niet. Maar om die te vervangen na zes jaar weet ik niet ik zelf heb dat niet. Natuurlijk zijn er nu ook andere modellen die beter zijn of meer functies hebben dus daar kan je ook eens heen kijken. Kan zijn dat je updates , als die er zijn , ook niet meer ondersteund worden.
Ah heb jij weet van nieuwe betere modellen. Zit er al enige tijd naar te zoeken maar vind niet direct iets. Had graag Google assistant er op gehad in Nederlands en mijn lampen hue
@Michiel_DP ik denk dat je beste eens wat rond kijkt via Google om te zien wat de mogelijkheden zijn. Heb wel al gezocht op jou bestaande afstandsbediening en daarmee is de voertaal enkel Engels.
Tip: Zo koppel je Logitech Harmony aan Google Assistent (en Google Home) | Androidworld.nl