Beantwoorden
pv979
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
π-DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-)

Stingray kanalen op nieuwe tv-box

Hallo!

Op de nieuwe TV-box krijg ik op de radio kanalen van Stingray geen informatie meer over huidige muzieknummer & de 2 volgende nummers. Kan dit nog  opgevraagd worden ? 

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Stingray kanalen op nieuwe tv-box

ik vrees doordat die nieuwe box niet interactief is (geen rode knop drukken optie enzo) dat dit voorlopig nog niet kan, denk wel dat het er met de tijd zal inkomen maar waneer is nog niet geweten.

zou idd leuk zijn dat je info krijgt over de songs die gespeeld worden en nog komen zoals op de vorige box.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
mcasteels1
Experienced Meerweter
Berichten: 85
Smile! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Stingray kanalen op nieuwe tv-box

En terug via normale zendernummers kiezen.  Mijn geluid gaat via een aparte versterker en mijn tv stond dan uit.  Ik wist welke zendenummering ik moest gebruiken om kanalen te wisselen.  Dat is helaas nu niet meer mogelijk

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Stingray kanalen op nieuwe tv-box


@pv979  schreef:

Hallo!

Op de nieuwe TV-box krijg ik op de radio kanalen van Stingray geen informatie meer over huidige muzieknummer & de 2 volgende nummers. Kan dit nog  opgevraagd worden ? 


Ik gebruik Stingray niet zo vaak maar ik vond het inderdaad die song-info geweldig en mis dit nu wel.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes