Beantwoorden
Janneke_Dust
Experienced Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

Streaming gestoord op VTM

Als er snelle beeldwisselingen zijn op VTM dan is het beeld gestoord.

Dit probleem is enkel op VTM de andere zenders werken normaal ook VTM2, VTM3...Bij opgenomen programma's is het beeld ook normaal.

Mijn aansluiting is wel een beetje abnormaal. Smartphone speelt hotspot, de google streamer verbindt zich met deze hotspot en dan nog een HDMI verbinding met de TV.

Op de Google streamer gebruik ik de app telenetTV.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
7 reacties
NietZoSnel
Freshman Weetjeslezer
De kop is eraf! Hi there!

Beste Jan, 

Hetzelfde vastgesteld. Het is ook op Play, maar niet op andere vtm of play zenders. Enkel met de google tv streamer. Heb er 2 en het is op alle 2 hetzelfde bekabeld op de router of wireless maakt niet uit. De pc app werkt , de tv box werkt. VTM of Play een klein beetje uitgesteld of opgenomen bekijken -> ook geen probleem is enkel bij Live kijken. Sinds 1 juni 's middags vast gesteld. De chatbot geprobeerd maar die bleef in een loop me aanraden om de HDMI kabel te checken enzovoort. 

groetjes.

Tim_87
Freshman Beetjesweter
De kop is eraf! Hi there!

Beste,

Hetzelfde probleem hier. Sinds gisteren werkt alles prima behalve vtm en play live streamen via de google streamer. Alle mogelijke troubleshooting geprobeerd (streamer herstarten, app opnieuw geïnstalleerd, wifi/ethernet en alle mogelijke settings met betrekking tot streaming) maar het probleem blijft.

Sighen
Freshman Weetjeslezer
De kop is eraf!

Hier precies hetzelfde probleem. Tot voor 01/06 werkte dit prima, en sinds 01/06 (in de avond wel pas gemerkt) storingen op verschillende zenders, andere dan weer niet. Ik gebruik ook de Google TV streamer, via kabel verbonden met internet. Enig idee waar dit plots vandaan komt? En vooral waarom maar enkele zenders (jammer genoeg wel de vaak gebruikte) dit voorhebben? 

Steffie
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Hier ook last van,

VTM kijk ik nu via VTM-GO daar geen last van.

Maar via app telenet hapert VTM heb Google streamer via netwerkkabel naar router.

danchrista
Freshman Meerweter
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Hier ook het zelfde probleem sedert 1 juni. Live stream op VTM & PLay geeft blokvorming. Ik kijk ook via een google streamer. Blijkbaar een algemeen probleem sedert 1 juni. Als hier iemand meeleest van de moderatoren kunnen jullie dit eventueel eens aankaarten bij de technische dienst. Met mijn google chromecast HD op mijn tweede tv is dit probleem er niet. Dus toch wel gerelateerd aan de google streamer, doch voor 1 juni was er geen probleem. Toch iets gewijzigd bij telenet?

Janneke_Dust
Experienced Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

Ik ben nu in Antwerpen en mijn google streamer is met een UTP kabel aangesloten maar de storingen op VTM blijven.

Het rare is dat er geen storingen op VTM zijn met de IPbox van Telenet.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Moes
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Het beeld bevriest op vtm en play. Ik kijk via de app op Google tv. Op mijn andere tv is de app op ingebouwde Google en heb ik het probleem niet. Het is frustrerend. Doen jullie aub het nodige . Zie dat er nog veel deze problemen hebben. Maar hoor geen oplossing.