Beantwoorden
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

TV Box Next Gen

Telenet heeft nu ondertussen sinds 2018-2019 een nieuwe TV Box, deze draait op het Horizon 4 platform van Liberty Global.

 

Heeft Telenet eigenlijk zelf inspraak in het platform, buiten enkele modificaties uiteraard 🙂

Zou vet zijn mocht er bij de nieuwe box die over zovele jaren komt, Android TV/Google TV als OS gebruikt worden. 

 

Share your ideas/opinions 🙂

12 reacties
Ex-Netweter
 

TV Box Next Gen

Dat gaat niet gebeuren!

Waarom niet?

Als ze daar een open OS zoals Android/Google TV opzetten dat aanpasbaar is door elke klant dan mag Telenet zijn klantenservice gevoelig gaan uitbreiden. Want als de klanten problemen hebben met de apps die ze zelf installeren wie gaan ze dan daarmee lastig vallen denk je???

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

TV Box Next Gen

Waarom doet proximus dit dan wel met hun V7 box...want zou een gelijkaardige situatie zijn dan

Ex-Netweter
 

TV Box Next Gen

Allez, zo leer ik ook nog iets hier.

Ik had nog niet over de V7-decoder van Proximus gehoord.

Hij moet wel nog voor het grote publiek gelanceerd worden.

Hopelijk hebben ze dan alles op een rijtje want anders vrees ik voor hun klantenservice...

0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

TV Box Next Gen

Eerlijk gezegd wacht ik gewoon tot de Telenet TV app voor Apple TV uitkomt, zodra deze er is maakt dit de TV Box totaal overbodig (voor mij dan toch)! 

 

Helemaal perfect zou zijn dat je dan de huurkosten van de TV Box (toch een dikke €9) elke maand zou kunnen aftrekken van je factuur als je verkiest alleen de Telenet TV apps te gebruiken (YUGO geen mogelijkheid hier wegens 5 simkaarten). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

TV Box Next Gen

Ben ik blij dat de yugo tv app voor Android tv beschikbaar is sinds vorige week ☺️ 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV Box Next Gen

@m-jan20 

De huurkost van de tv-box dekt ook het cloudgebruik van de opnames met inbegrip (afschrijving) ontwikkelingskost.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

TV Box Next Gen

Die €9 is optioneel, ik zou de TV Box ook niet gebruiken moest ik de huur ervan blijven betalen. Apple TV wordt dan alles-in-1 box. 

 

+ betalen we niet ook al voor die cloud storage met de rest van Telenet TV prijs? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV Box Next Gen


@m-jan20  schreef:
...

+ betalen we niet ook al voor die cloud storage met de rest van Telenet TV prijs? 


De Telenet tv prijs is hetzelfde als wat analoge kijkers betalen. Dit is nu 13,39 euro per maand. De 4,83 euro voor auteursrechten moet Telenet doorstorten naar de rechthebbenden.

Ex-Netweter
 

TV Box Next Gen


@TMCLS93  schreef:

Telenet heeft nu ondertussen sinds 2018-2019 een nieuwe TV Box, deze draait op het Horizon 4 platform van Liberty Global.

 

Heeft Telenet eigenlijk zelf inspraak in het platform, buiten enkele modificaties uiteraard 🙂

Zou vet zijn mocht er bij de nieuwe box die over zovele jaren komt, Android TV/Google TV

 

als OS gebruikt worden. 

 

Share your ideas/opinions 🙂


Gaat nooit gebeuren. Alles is in ontwikkeling bij Liberty Global. Geen enkele isp heeft hier inspraak in. Alles wordt gerebrand voor het land (Ziggo NL, Telenet BE enzovoort) waar Liberty Global actief is.

 

Ik ben al meer dan een jaar bezig om die ondertitelproblemen opgelost te krijgen bij opnames. Wordt niets aan gedaan en Telenet heeft hier geen inspraak in, vermits alles wordt ontwikkeld door Liberty Global.

MarieG
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

TV Box Next Gen

Is deze app nu helemaal compleet of kan je nog steeds alleen maar live tv kijken?

Heeft het de tv-gids, play en kan je de favorieten bekijken?

Ik hoop van wel, want ik ben net overgeschakeld naar Yugo.

0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

TV Box Next Gen

De app is compleet 🙂

 

Deze omvat:

 

- TV gids

- Play

- Terugkijk TV

- en meer....