|
26.302
netweters
|
163.510
antwoorden
|
|
21.973
vragen
|
Hallo iedereen, ik heb onlangs een Sofabaton X2 aangeschaft. (ca. 350 EURO) We worden met het mes op de keel verplicht onze oude goed werkende digicorder in te ruilen voor een TV Box. Dus deze week ben ik overgeschakeld en werd de TV Box geïnstalleerd. Nu zou ik graag ook die TV box toevoegen als nieuw device onder mijn Sofabaton. Maar helaas, dat lukt niet. De TV Box wordt bediend via bluetooth. Maar onder de bluetooth database van Sofabaton is niets van Telenet te bespeuren. Volgens Sofabaton moet ik dan maar kiezen voor "Android TV". Helaas lukt dat niet, omdat de laatste stap vraagt naar de koppeling met de TV-box. De vraag die gesteld wordt is: "On your target device (hier dus de Telenet TV Box), go to "bluetooth settings" and search for new devices. Select Sofabaton from the list." Maar onder de instellingen van Telenet is nergens een optie "bluetooth settings". Heb hiervoor gebeld naar Telenet en ze geven als tip dat ik de powerknop op de TV Box 10 sec. moet ingedrukt houden. Dat brengt het toestel inderdaad naar pairing mode, maar hiermee kan je enkel hun eigen afstandsbediening pairen. Iemand enig advies?
maar kan je daarmee je ipbox bedienen?
Weet ik niet, ik heb een V1. Maar ik denk het wel...
Neen is een infrarood afstandsbediening niet kopen werkt niet op ip box