Beantwoorden
daddy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

TV Box werkt na activatie nog steeds niet

bij de installatie van de TV Box werkt bijna alles, een diagnose uitgevoerd en alles licht groen op, maar tv kijken lukt niet, de TV gids licht niet op blijft grijs en er verschijnt een doorstreepte cirkel, als ik toch op een zender klik, zou ik mij moeten abonneren, ik heb reeds een bericht gestuurd met whatsapp, zij kunnen mij niet helpen, ook reeds berichten gestuurd naar de klachten dienst, zij hebben mij ook terug gecontacteerd, dan heb ik ook nog 1 uur gewacht aan de telefoon om een medewerker te kunnen spreken, deze heeft een dossier opgesteld, we zijn ondertussen 2 weken verder en mijn TV BOX werkt nog steeds niet. wanneer gaan ze mij helpen, als dit niet gebeurd binnen de 2 weken moet ik 50€ boete betalen omdat ik nog in het bezit ben van een digicorder

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: TV Box werkt niet

0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV Box werkt na activatie nog steeds niet

@daddy 

Het ziet er naar uit of er een probleem is met de activering van je tv box. Hier zijn meerdere die daar een probleem mee hebben en er is ook al eerder een topic voor aangemaakt. Nu is Telenet bezig met de omschakeling intern van hun systeem en dat brengt wat problemen met zich mee. Denk hierbij aan activeringen van de tv boxen en van nieuwe modems en daar zijn allemaal dossiers voor opgemaakt. Het is jammer te zeggen maar hier gaat idd wat tijd in zitten om al deze dossiers behandeld te krijgen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
daddy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

TV Box werkt na activatie nog steeds niet

ja ik had al zoiets gedacht Patrick, maar waarom zeggen ze dit zelf niet als ze mij contacteren, en waarom laten ze dan toe dat je een TV box kunt bestellen als ze weten dat het toch niet zal werken zolang dat hun software niet in orde is, ik ben ook benieuwd hoelang dit nog zal duren, één ding is zeker, het moet beter met Telenet, we betalen er tot slot een prijs voor.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

TV Box werkt na activatie nog steeds niet

Als iets grijs getoond wordt dan wil dat meestal zeggen dat men eerst op iets moet antwoorden om het grijze beeld vrij te geven.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

TV Box werkt na activatie nog steeds niet

Het is dweilen met de kraan open......

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

TV Box werkt na activatie nog steeds niet

De klantendienst op whatsapp leven die nog ???? laatst gezien 10-5-2023 🙄

Ex-Netweter
 

TV Box werkt na activatie nog steeds niet

Ik dacht dat problemen met activatie van TV en Internet binnen de 48u zou gebeuren? Dat had de woordvoerder van Telenet gezegd in de media. Dossiers zoals activatie TV en Internet hadden voorrang op andere dossiers.

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

TV Box werkt na activatie nog steeds niet

Meeklagen help de vraagsteller niets vooruit. Het stoort enkel om een oplossing gericht antwootd te vinden.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TV Box werkt na activatie nog steeds niet

Ik zeg gewoon mijn mening of mag dit hier ook niet meer? 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV Box werkt na activatie nog steeds niet

Dat mag, maar niet exclusief voor u.

Ik deel de mening van @Janneke_Dust  en wil dat nog verder accentueren: elkaar oppeppen in het verkeerd lopen helpt enkel maar verzuren. Dat is gewoon maar mijn mening, dus geen evangelie.