Beantwoorden
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 171
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

TV-app OSX (iMac) of/en Windows PC ?

Is er al een versie voor apple osx (iMac) en/of windows computer ?

0 Likes
6 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

TV-app OSX (iMac) of/en Windows PC ?

Momenteel is er enkel een app voor iOS en Android. In vorige communicatie werd wel gesproken over een website en Windows app die er in de toekomst nog zouden aankomen.

0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 171
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

TV-app OSX (iMac) of/en Windows PC ?

Thanks

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5302
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-app OSX (iMac) of/en Windows PC ?

laat ze eerst die app perfect werkend hebben zonder bugs voor ze de andere dingen op jullie loslaten, is niet allemaal zo simpel als men denkt.

vind de app zoals die nu werkt perfect, 

heb gisterenavond op verplaatsing hem gebruikt, aangezet en moest zelf niet inloggen, alles werkte zonder problemen, heb zelf 15 min gekeken naar een opname die op de telenet box stond, en dan in de tv gids programma's geprogrammeerd om op te nemen en werkte allemaal zonder problemen.

 

snap dus niet waarom ik weeral geen problemen ermee heb en andere hier op het forum wel met telkens moeten inloggen enz.

echt bizar, we hebben toch allemaal dezelfde versie en update (de laatste).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

TV-app OSX (iMac) of/en Windows PC ?

@Master-Magic mijn antwoord is heel simpel, ik ken niets van apps omdat ik het bijna niet gebruik, laat staan installeren, en ik vond nergens een richtlijn, daardoor sukkelde ik ook in het begin suzy heeft mij daar goed bij geholpen, nu heb ik er geen probleem mee, dat ge de eerste keer moet inloggen terwijl u de tv box hebt aanstaan, zodat de app de tv box altijd juist herkend staat nergens vermeld, voor u is het misschien vanzelfsprekend, maar als ge nooit met apps bezig bent zoals ik, is dit echt zoeken en sukkelen.

Jos

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

TV-app OSX (iMac) of/en Windows PC ?

Zou best kunnen dat ik mijn iPad heb geïnstalleerd zonder dat Tv-box wakker was en die daarom problemen blijft geven.IK zal heel de iPad eens platleggen en terug opstarten terwijl Tv-box loopt.

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV-app OSX (iMac) of/en Windows PC ?

@Theo2 eerst de app uitloggen' dan tv box aan zetten en pas daarna daarna de app terug inloggen.

Jos

0 Likes