Beantwoorden
EdVe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

TV app instaleren

Op mijn nieuwe tablet (20-03-2020) met Android 9 software, de update van de TV app getsart ,deze heeft dus altijd perfect gewerkt,krijg Ik nu de melding : dit toestel is niet geschikt voor deze app ?

En dat is het,iemand een idee ? , via technische dienst tablet eens laten nakijken in Telenet winkel,zou eventueel een beveiliging issue zijn .

Nu vermijdt Ik dit laatste liefst nog eventjes.

0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV app instaleren

@EdVe 

Verwijder de hele installatie eens. Herinstalleren en opnieuw testen.

Let wel dat je de juiste app gebruikt afhankelijk van welk toestel je hebt. (digicorder of tv-box)

Werkt het nog niet meld dat dan (schriftelijk) bij telenet met alle toestelinfo.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
EdVe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

TV app instaleren

Het probleem is dat Ik het (de app) gewoon niet kan (mag) installeren => play Google meld : deze app is niet geschikt voor een van je apparaten => dit tablet,op m'n GSM werkt dit wel !

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV app instaleren

@EdVe 

Dan moet je zeker bij Telenet navragen welk probleem er is met dat toestel. Mogelijk (waarschijnlijk) een fout bij Telenet.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

TV app instaleren

Is je toestel geroot of is het met standaard Operating system?Want dit kan er wel voor zorgen dat het niet kan geïnstalleerd worden. 

Heb je toevallig een samsung tablet en gebruik je samsung Knox? Dan moet je dit even bekijken want soms geeft dit problemen in de store. 

Succes! 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RobinDV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

TV app instaleren

Het antwoord is misschien wel dit: je gebruikt je nieuwe tablet zonder simkaart zoals ik en dan zijn bepaalde apps niet (meer) te installeren of alleen op je smartphone ("smaf" zeg ik altijd 😜), waar uiteraard altijd minstens één simkaart in zit. Ikzelf laat het dan zo: ik wens geen tweede abonnement te betalen en surf enkel met wifi op m'n tablet.

0 Likes