Beantwoorden
Anneke1956
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

TV-app springt af bij live tv en geeft foutmelding

Wanneer ik rechtstreeks tv wil kijken op ipad , springt de app na tijd automatisch af zonder melding wil ik dan het programma terug opstarten krijg ik de melding “aantal toestellen bereikt “ ondanks het niet zo is . Moet ik de app volledig sluiten en opnieuw opstarten werkt het terug . Is geen probleem bij opgenomen programma’s . Kent iemand zelfde probleem 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tv app

0 Likes
3 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

TV-app springt af bij live tv en geeft foutmelding

@Anneke1956 

Zijn hier op forum al meerdere meldingen over geweest, waarbij de ene er wel last van heeft en andere niet. Vooral over het aantal max bereikte schermen, en het meermaals herinloggen. 

Heb je de laatste nieuwe ios update en de laatste nieuwe versie telenet tv app? Heb je de telenet tv app al eens volledig verwijderd en terug geïnstalleerd?

@BillyX @Christof75 

Hebben jullie toevallig hier al een oplossing voor ondekt of een quick fix?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Anneke1956
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

TV-app springt af bij live tv en geeft foutmelding

Ja ik heb de laatste update van ios en ook de nieuwste ipad . Heb gisteren zelfs nog de tv app verwijderd en opnieuw via de apple store gaan installeren . Maar dacht dat het hier ergens bij een instelling lag dus niet dan . Heb er dus geen oplossing voor zal dan wel aan provider liggen 

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

TV-app springt af bij live tv en geeft foutmelding

@Anneke1956 

Ik heb dat probleem van meerdere schermen ook gehad, ik heb recht op 5 schermen, en toch kreeg ik ook die meldingen. Ik kijk hier normaal op maximum 2 schermen ter gelijker tijd en sinds de laatste weken krijg ik geen meldingen meer.

Ik gebruik de testversies van de tv app op een ipad met de developer beta 16,4 en anders op de apple tv ook de testversies via testflight.