Beantwoorden
Tim8
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

TV box - Samsung-afstandsbediening gebruiken

Hallo,

 

Vandaag de digicorder vervangen door de nieuwe Tv-box en tot nu toe niet zo een fijne ervaring. Vroeger kon ik alles bedienen via de samsung afstandsbediening, V-box (anynet en CEC staat nochtans aan).  

Nu als ik de TV box remote wil gebruiken kan ik daar het volume niet mee regelen van de tv enkel als de denon receiver aanstaat lukt dit. Bij instellingen heb ik reeds geprobeerd om regel je geluid de Denon niet te selecteren, maar dit lukt niet.

Dus hoe ik het nu draai of keer ik ga terug in de tijd en moet 2 remotes beginnen gebruiken.

 

Samsung is een QE55Q9FNA (met laatste softwareversie).

Als er iemand kan helpen bij beide problemen. Graag 🙂 

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel:  TV box - verschillende issues

0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter
 

TV box - Samsung-afstandsbediening gebruiken

@Tim8 

Dat je de TV-box niet kan bedienen met je Samsung AB is hier al meerdere keren gepasseerd.

Ik gebruik de AB van de TV-box zonder problemen met mijn QE55Q8D en mijn Samsung soundbar.

Vroeger had ik hiervoor een Logitech Harmony One nodig.

0 Likes
Tim8
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

TV box - Samsung-afstandsbediening gebruiken

@Ex-Netweter ja dat doe ik nu ook. Maar zit nog altijd met het geluid issue.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

TV box - Samsung-afstandsbediening gebruiken

@Tim8 het gaat inderdaad wel als je alleen maar applicaties gebruikt van de TV box. Als je de tv zelf wil bedienen of een chromecast TV wil bedienen gaat dit niet met de afstandsbediening van de TV box. Ik heb net hetzelfde voor. Indien je alleen maar TV box apps moet bedienen kan je de afstandsbediening van de Samsung tv wel toevoegen op je tv box. Dit kan je terugvinden in de instellingen van de TV box zelf. Je moet hier dan ook aanduiden of je met een externe geluidsbron werkt zoals een soundsysteem.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tim8
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

TV box - Samsung-afstandsbediening gebruiken

Bedankt, ja dat weet ik. Maar ik kan de Denon zelfs niet verwijderen uit die menu.

0 Likes
Alan
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Netjes! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

TV box - Samsung-afstandsbediening gebruiken

Hoe kan ik mijn Philips afstandsbediening toevoeg via de instelling van mijn tvbox om bv de ambilight te gebruiken

0 Likes