Beantwoorden
Bego
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

TV box + digicorder tezamen mogelijk?

Wij hebben meerdere digicorders. Kan ik nog steeds een digicorder gebruiken naast de nieuwe TV Box als ik 1 digicorder inwissel of gaat dat niet? Ik vind dit niet meteen ergens terug.

0 Likes
8 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV box + digicorder tezamen mogelijk?

Neen, de combinatie TV-Box Digicorder gaat niet.

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

TV box + digicorder tezamen mogelijk?

Klopt wat @janne_man zegt, beide werken op totaal verschillend besturingssysteem en dit moet per huishouden tzelfde zijn, huisje vol met nieuwe tvboxkes e😉

Follow the White Rabbit
0 Likes
Bego
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

TV box + digicorder tezamen mogelijk?

Bedankt voor de antwoorden. Moet je dan 35 euro per vervanging betalen of slechts één keer?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV box + digicorder tezamen mogelijk?

@Bego, de kost van €35 betaal je eenmalig voor het omruilen van al je digiboxen/digicorders die op één DTV-lijn staan bij Telenet. En op zo'n DTV-lijn kan je tot 4 decoders nemen. Meer dan 4 decoders op hetzelfde adres zie je ook helemaal niet zo vaak bij residentieële klanten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Bego
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

TV box + digicorder tezamen mogelijk?

Ok. Begrepen. Bedankt! 

hvdcrone
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

TV box + digicorder tezamen mogelijk?

Beste 

 

Ik haalde vandaag de TV box af ter vervanging van onze 'oude' digicorder. Heb op de slaapkamer nog een (gekochte) digibox, zou deze ook met de eenmalige 35 euro vervangen kunnen worden zonder dat ik daarvoor huur dient te betalen? Of kan de eenmalige omruiling voor 35 euro (voor alle boxen) enkel voor gehuurde boxen?

0 Likes
JeroenDV84
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Jij bent af! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

TV box + digicorder tezamen mogelijk?

Gekochte digiboxen/digicorders blijven van jou. 

Als je deze dus “omruilt” moet je huur betalen voor een 2detv-box of dus 4,6/maand. 

 

Vandaag gemaild naar Telenet center:

Neen, u betaalt één maal de 35 euro en daarmee kan je al je decoders wisselen die je in huur hebt.
Betreft het een gekochte digicorder of box dan ga je voor het 2de gehuurde toestel €4.6/ maand betalen. Vanaf de 2de en derde gehuurde decoder dus telkens de helft van de prijs van de eerste.
Je kan je gekochte digibox houden, het enige nadeel is dat hij niet meer zal communiceren met je nieuwe TV-box.

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV box + digicorder tezamen mogelijk?

Als je de nieuwe TV-Box hebt, en je hebt een gekochte Digicorder/Digibox kan je volgens mij het volgende doen.

Ontkoppel de Digicorder/Digibox van het netwerk. Deze ontkoppeling is noodzakelijk omdat Digicorder/Digibox op een ander platform werkt bij Telenet en dat het ene platform geen ondersteuning geeft aan het andere. Het niet ontkoppelen is om problemen vragen.

Als gevolg hiervan zal je tv-gids beperkt worden tot twee dagen, al hetgeen je hebt buiten het basispakket heb je dan niet meer op de Digicorder/Digibox. Je kan dus niets meer opvragen. Je kan wel nog altijd opnemen en opnames programmeren binnen het basispakket. Heb je meer dan één Digicorder/Digibox, dan kan je ook niet meer de andere toestellen bereiken. Mogelijk zou dat kunnen indien ze in een afzonderlijk netwerk staan.

Digicorder/Digibox hebben intern een electronische equivalent van het CI+ kaartje. De sleutels voor ontsluiering hiervan worden regelmatig bijgewerkt via het antennesignaal. De extra pakketten worden aangestuurd door het netwerk.

0 Likes