TV-box geen wit gedimd lichtje meer
(Sorry, maar best mogelijk dat ik m'n vraag vanmiddag al gesteld heb. Maar ik vind die niet (terug) op Netweters. Ik ben nogal een kluns.)
Sinds vanmorgen stel ik plots vast dat het lichtje op de display van de TV-box niet meer brandt in stand-by. Dat hoort dus "wit gedimd" te zijn. Dat blijkt zo op onze 3 TV-boxen. (Op één ervan momenteel is het zeer zwak blauw.)
Bij het aanzetten van de TV (rechterbovenknop afstandsbediening) is er geen probleem. Lichtje op TV-box wordt dan zoals normaal "helder wit" en er komt beeld.
Het probleem is pas vandaag opgedoken. En het "wit gedimd" lichtje is niét geleidelijk aan onzichtbaar geworden. En dus: op alle drie de TV-boxen.
Ik vind dat vreemd. De voorbije twee jaar was het in stand-by altijd zoals het hoort "wit gedimd". Nu is het praktisch onzichtbaar geworden. Moet ik mij nu om iets zorgen maken ?
Ik heb de drie TV-boxen nog niet durven uitschakelen met stekker uittrekken of schakelaar op achterkant.
Groeten, en hopend op een verhelderend en oplossend antwoord van een kenner - deskundige,
Aurel Sercu
Opgelost! Ga naar oplossing.