Beantwoorden
CGR
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

TV box installatie - fout CS1011

Het installatieproces van de TV-box loopt vast op een CS1011 foutmelding. De support liet mij weten dat voor installatie de box moet worden aangesloten via LAN of via de WiFi-booster van Telenet. Vervolgens heb ik mijn opstelling veranderd, daar alles eerst via mijn Deco TP Link extenders verliep. Echter na het veranderen van de opstelling, blijft het proces vastlopen op de CS1011 melding. Ik merk op dat er gelijkaardige topics zijn op dit forum zonder echte oplossingen langs de kant van de klant. Heeft er toch iemand de gouden tip hoe dit probleem opgelost kan worden? Alvast bedankt. 

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV box installatie - fout CS1011

@CGR 

Kan je ook vermelden hoe je nu dan je installatie hebt gemaakt na die wijziging ? Dus hoe is de opstelling nu ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
CGR
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

TV box installatie - fout CS1011

Dag @patrick37 

momenteel zit mijn Telenet wifi booster ingeplugd op de modem. Vervolgens een andere wifi booster rechtstreeks aangesloten op een stopcontact. Om vervolgens de kabel tussen deze booster en tv box te leggen. Ter info, alle controle lampjes op de booster kleuren groen. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV box installatie - fout CS1011

@CGR 

Dan zou het dus moeten en kunnen werken aan gezien de installatie nu in orde is. 

Zou eens alles uit trekken terug insteken en de installatie opnieuw starten. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

TV box installatie - fout CS1011

@CGR misschien staat hier de oplossing tussen : https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/telenet-tv-foutmeldingen/cs1011/

Je moet eerst eens zien of je een ip adres krijgt op je wifi booster. Kijk dan ook eens welke ip range je hebt, misschien ligt het daar aan. 

doe dan ook de test beschreven in de bijgevoegde link. misschien krijg je dan meer info. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
CGR
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

TV box installatie - fout CS1011

@patrick37 Alles uittrekken en opnieuw opstarten brengt geen verandering. 

@kristofDW booster heeft een IP, wat kan er verkeerd zijn met de range? 

0 Likes