24755
netweters
|
152390
antwoorden
|
20698
vragen
|
Het installatieproces van de TV-box loopt vast op een CS1011 foutmelding. De support liet mij weten dat voor installatie de box moet worden aangesloten via LAN of via de WiFi-booster van Telenet. Vervolgens heb ik mijn opstelling veranderd, daar alles eerst via mijn Deco TP Link extenders verliep. Echter na het veranderen van de opstelling, blijft het proces vastlopen op de CS1011 melding. Ik merk op dat er gelijkaardige topics zijn op dit forum zonder echte oplossingen langs de kant van de klant. Heeft er toch iemand de gouden tip hoe dit probleem opgelost kan worden? Alvast bedankt.
Dag @patrick37
momenteel zit mijn Telenet wifi booster ingeplugd op de modem. Vervolgens een andere wifi booster rechtstreeks aangesloten op een stopcontact. Om vervolgens de kabel tussen deze booster en tv box te leggen. Ter info, alle controle lampjes op de booster kleuren groen.
@CGR misschien staat hier de oplossing tussen : https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/telenet-tv-foutmeldingen/cs1011/
Je moet eerst eens zien of je een ip adres krijgt op je wifi booster. Kijk dan ook eens welke ip range je hebt, misschien ligt het daar aan.
doe dan ook de test beschreven in de bijgevoegde link. misschien krijg je dan meer info.
@patrick37 Alles uittrekken en opnieuw opstarten brengt geen verandering.
@kristofDW booster heeft een IP, wat kan er verkeerd zijn met de range?