|
26.394
netweters
|
164.322
antwoorden
|
|
22.054
vragen
|
Gisteren de nieuwe tv-box opgehaald om de digibox te vervangen en ook een nieuw abonnement omdat we nog WIGO S had. Vandaag zijn alle kabels aangesloten, stekker in stopcontact, even wachten en dan komt melding ”Sorry, er ging iets mis CS1011 - het lijkt erop dat je geen abonnent hebt. Contacteer de klantendient”
Maar het nieuwe abonnement heeft All-Internet + Telenet TV iconic
In de winkel zei men dat we enkel de digibox moesten vervangen door de tv-box, wat doen we fout?
Opgelost! Ga naar oplossing.
3u geleden contact opgenomen via chat. Digitale bot zei toen dat telenet collega contact ging opnemen
@Grizzy schreef:3u geleden contact opgenomen via chat. Digitale bot zei toen dat telenet collega contact ging opnemen
Meestal is dat dan wel contact via de chat, heb je sinds dien de chat nog bekeken?
Zoals ze hier zeggen zit je nog op oude systeem
Je kan wel de telenet tv app gebruiken daar kan je alles al gebruiken
Hebben ze ook een nieuwe modem mee geven is daar de activatie goed verlopen
Ja, kijk met regelmaat naar de chat maar nog steeds geen reactie
Geen nieuwe modem gekregen, vorig jaar is de CH8568LG vervangen door hetzelfde model.
@Grizzy de technische ondersteuning werkt niet in het weekend, pas van maandag tot vrijdag tijdens de kantooruren.
en denk dat daar het probleem ligt dat je vorig jaar dezelfde modem hebt gekregen en het systeem er moeilijkheden mee heeft om het actief te krijgen met de TV Box.
Bedankt, dan maar wachten tot morgen, ondertussen de digicorder terug geïinstalleerd. Spijtig dat ze dat van de modem niet vermeld hebben in de winkel
De modem is goed
Zal voor morgen zijn
Enkel in de week en kantoor uren werkt de technische dienst
We raden altijd aan om in de week een modem of tv box te gaan halen en niet op vrijdag of weekend
Moest er iets verkeerd gaan ben je 3 dagen zeker al kwijt
Weet niet of deze nummer nog werkt
015334200.
Is achterliggend tech dienst,enige die mij echt spoedig en goed hebben geholpen.
Voor de geïnteresseerden: de oplossing die het meest geholpen heeft was bellen naar de klantendienst. Persoon was zeer behulpzaam en geduldig en heeft zeker 45 minuten met mij aan telefoon gehangen om de oplossing te vinden. Blijkt dat de tv-box pi slecht ingegeven waren en het zo langs mijn kant leek of er niets van abonnement was.