Beantwoorden
Ritira
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Te betalen films of series filteren uit aanbod TV Theek

Ik heb erg recent de nieuwe Telenet TV-box ontvangen en ben er tevreden over, beter beeld en geluid. Toch één minpuntje? Het is blijkbaar niet meer mogelijk om de te betalen films en series uit het aanbod op de TV-Theek te filteren. Hetgeen bij mijn vorige box wel mogelijk was. Dit is toch een stap terug.

Als ik bvb de actiefilms opvraag, krijg ik een lijst van ± 25 films, waar er dan mogelijk drie of vier films tussen staan die in mijn Streams abonnement zitten. Het is zelfs zo dat niet alleen de films waar er een prijs bij staat te betalen zijn. Sommige films in het aanbod, waar er geen prijs bij staat, kan ik niet bekijken omdat het een zogezegde Streams+ film is. Ik krijg dan natuurlijk wel het aanbod om mijn abonnement te 'verhogen'.

Nogal vervelend. Bij de vorige box had ik een aantal films in het TV-Theek aanbod en ik kon die films dan ook bekijken. Ik diende niet eerst nazicht te doen of ze wel degelijk in het gekochte abonnement zitten.

Misschien is er wel een manier en heb ik 'erover' gekeken... 😉

0 Likes
9 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Te betalen films of series filteren uit aanbod TV Theek

Bij tv-theek naar "films" gaan en daar of "film a la carte - recente blockbusters" of " film a la carte - filmreeksen" nemen. Dat zijn normaal gezien alle betalende filmen zonder abonnement.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Te betalen films of series filteren uit aanbod TV Theek


@DeLLiAnO  schreef:

Bij tv-theek naar "films" gaan en daar of "film a la carte - recente blockbusters" of " film a la carte - filmreeksen" nemen. Dat zijn normaal gezien alle betalende filmen zonder abonnement.


Als ik @Ritira goed begrepen heb vraag hij/zij juist het omgekeerde: hij/zij wil alles wat extra te betalen is wegfilteren uit zijn/haar overzicht. Dus enkel maar zien wat in zijn/haar abo inbegrepen is zonder bij te moeten betalen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ritira
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Te betalen films of series filteren uit aanbod TV Theek

Dank voor je antwoord, maar ik wou net de betalende films en reeksen wegfilteren. Ondertussen denk ik eraan om Streams op te zeggen... Thx

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Te betalen films of series filteren uit aanbod TV Theek

Men excuses, gewoon los over gekeken 😉

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Te betalen films of series filteren uit aanbod TV Theek


@Ritira  schreef:

Dank voor je antwoord, maar ik wou net de betalende films en reeksen wegfilteren. Ondertussen denk ik eraan om Streams op te zeggen... Thx


Normaal kan je via het menu "apps" op een banner klikken van Streamz. Daarna zouden enkel de films en series die in je abonnement van Streamz zitten zichtbaar moeten zijn. Moest dit niet het geval zijn, dan is deze functie via het apps-menu compleet overbodig.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Te betalen films of series filteren uit aanbod TV Theek

Eigenlijk heb ik bij mijn digicorders net hetzelfde probleem. Vroeger, wanneer je in de TV theek keek, stond er in het overzicht van de films vanonder bij wanneer het een film van Streamz+ betrof. Die aanduiding is nu niet meer aanwezig. Nu moet je echt al op de film klikken om dan vast te stellen dat je moet overgaan naar een + abo .... Niet echt gebruiksvriendelijk ... Geeft mij de indruk dat het hier een beetje klantje pesten is om u toch maar te laten overgaan naar dat duurdere abo ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ritira
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Te betalen films of series filteren uit aanbod TV Theek

Die banner geeft inderdaad een beter resultaat, maar toch staan er nog te betalen films tussen. Tja, ik denk dat het zo is om de klant toch over te halen om 'eentje' te betalen. Och, alles went. Bedankt voor de reacties. 🙂

Ritira
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Te betalen films of series filteren uit aanbod TV Theek

Is ook mijn idee. 🙂 Tja, alles went.

juliedw
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Te betalen films of series filteren uit aanbod TV Theek

 
0 Likes