Beantwoorden
Niki
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Happy New Year! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Telenet TV Box neemt afleveringen niet op

We hebben de containercup opname opstaan voor het hele seizoen op te nemen. De eerste aflevering is niet opgenomen. 

De Box doet dit wel vaker, bepaalde zaken niet opnemen of toch ergens een “conflict” hebben zonder dat we daar een expliciete melding van krijgen. 

dit zou state of art digitaal moeten zijn. Weinig excuses voor te verzinnen vrees ik. 

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Box neemt weeral aflevering niet op

0 Likes
8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV Box neemt afleveringen niet op

@Niki  

Wat voor Box ? De TV box of de digicorder ? Dit is toch wel informatie die belangrijk is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Niki
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Happy New Year! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Telenet TV Box neemt afleveringen niet op

De nieuwe Box. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV Box neemt afleveringen niet op

@Niki 

Heeft de "TV-box" het programma helemaal niet opgenomen of staat er een foutmelding bij de opname?

0 Likes
Niki
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Happy New Year! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Telenet TV Box neemt afleveringen niet op

Helemaal niet opgenomen. De special wel (dus aflevering “0”) en vanaf dan aflevering 2, 3, 4 enz. 

maar aflevering 1 met Stoffel in niet. En geen error. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV Box neemt afleveringen niet op

0 Likes
Niki
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Happy New Year! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Telenet TV Box neemt afleveringen niet op

Bedankt, maar op zich gaat daar mijn bericht niet over. 

we zijn ondertussen 2021. We kijken volledig digitaal. Ik snap gewoon niet hoe het kan dat dit soort dingen (relatief frequent) gebeuren. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV Box neemt afleveringen niet op

@Niki 

Ik bezit de TV-box ondertussen 2,5 jaar en heb dit nog maar een paar keer voorgehad.

Wel al meer dat opnames zogezegd mislukt zijn maar als je deze dan gewoon laat staan zijn ze later toch gelukt. Verder kan ik je zeggen, hoewel wij dit tegenwoordig wel verwachten, er geen systemen bestaan die 100% foutloos zijn.

0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Telenet TV Box neemt afleveringen niet op

Ik heb dit ook sporadisch voor. Elke dag goed je geprogrammeerde opnames nazien of ze effectief wel opgenomen zijn is het enige dat je kan doen. Je kan dan een gemiste opname nog altijd herbekijken maar dan wel de reclame niet doorspoelen.

Telenet contacteren heeft geen zin, het enige dat ze je laten doen is de box resetten en zeggen dat je alleen bent met je probleem.

Ik heb het opgegeven om steeds weer te bellen voor zaken die echt verkeerd gaan, een oplossing komt er nooit maar ze verwachten wel dat je zelf van alles gaat nakijken, noteren en foto's/video's  maken van de problemen en die doorsturen.

Zo bevriezen het beeld en de klank bij mij in opnames steeds binnen de eerste 35 min van opname gedurende enkele seconden. Het viel mij op dat indien de opname langer dan 4 dagen oud is het fenomeen zich niet meer voordeed.  Ik bekijk nu dus alles pas 4 dagen later en heb geen problemen meer.

0 Likes