Beantwoorden
BlueSprucee
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet TV Box overlaten aan ouders

Dag Betweters!

Ik heb een vraagje.

Even een korte situatie schets.

Ik ga binnenkort verhuizen en heb dus mijn Telenet abonnement niet meer nodig. Nu heb ik daar dus een Telenet TV-box bij gekregen en mijn ouders vragen al een hele tijd aan Telenet om zo'n box te krijgen. Helaas krijgen ze het antwoord dat deze niet op voorraad zijn en deze binnenkort terug beschikbaar zullen zijn. Alleen duurt dit nu al een tijdje haha.

 

Nu is mijn vraag, kan ik een factory reset uitvoeren op mijn TV-box en die bij mijn ouders zetten? 

Ik neem dan hunne digibox mee naar de Telenet en lever deze in en zet mijn abonnement stop.

 

Iemand enig idee of dat zal werken?

 

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Telenet TV-box 

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
BlueSprucee
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet TV Box overlaten aan ouders

Oepsie, autocorrect heeft weer zijn werk gedaan.

Het is dus netweters!😅

Ex-Netweter
 

Telenet TV Box overlaten aan ouders

@BlueSprucee 

Ik durf op voorhand niet te zeggen dat dat gaat lukken maar ik zou dat toch zeker proberen.

Als je dat vriendelijk vraagt?

Je moet dan wel zeker eerst de TV-box meenemen naar de Telenet winkel voor je hem bij je ouders zet.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV Box overlaten aan ouders

@BlueSprucee 

IN tegenstelling tot wat @Ex-Netweter zegt vrees ik er voor dat het niet gaat lukken. Je huurt de tv box onder jou eigen naam en bij een stopzetting van een contract zul je alle gehuurde materialen binnen moeten brengen. Dus om de tv box over te geven aan iemand anders zal niet lukken. Je kan enkel de aangekochte digicorder of digibox wel aan iemand geven zodat ze die kunnen activeren op je ouders hun naam. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.