Beantwoorden
Glenn11
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

TV-box in combinatie met Digibox A220 mogelijk?

Ik zou willen overschakelen op de nieuwe tv-box van Telenet maar heb een vraag. Momenteel gebruik ik op mijn 2e scherm (in de slaapkamer) een Digibox A220 voor sporadisch eens tv/opname te bekijken. Zal deze nog werken als ik overschakel op de nieuwe tv-box? Alvast bedankt. 

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Nieuwe tv-box

0 Likes
12 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box in combinatie met Digibox A220 mogelijk?

@Glenn11Neen zal niet lukken, het is ofwel digibox/corder of de tv box, beiden kan niet, je kan wel opteren voor op de slaapkamer als je een tv box hebt kiezen voor de app versie Telenet tv via een Apple TV ontvanger of de Android box die Telenet aanbied, of een 2de tv box op de slaapkamer.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

TV-box in combinatie met Digibox A220 mogelijk?

Stopt hij ook met werken als je hem niet interactief gebruikt, dus zonder netwerkaansluiting, alleen maar om het basis pakket kunnen te kijken ?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box in combinatie met Digibox A220 mogelijk?

@icymichel Eens je tv box actief is heb je nog 30 dagen tijd om hem binnen te doen en je opnames te bekijken, zenders zullen dan na x aantal dagen wegvallen, updates komen door via de coax kabel voor je abbo op de zenders.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV-box in combinatie met Digibox A220 mogelijk?

Als ik tijdens de zomermaanden naar zee ga, bv voor een maand neem ik mijn digicorder altijd mee. Coax erin en hij werkt zoals het hoort. Interactieve functies niet. Is op een camping, waar telenet tv via de coax voorhanden is. Waarom zou het dan niet lukken? Zolang je er maar geen utp kabel insteekt?

Zelf ben ik ook overgeschakeld op een TV box. Als ik binnen een maand of 2 vertrek neem ik mijn digicorder mee en zal het testen. Ik breng hem niet binnen. Betaal de restwaarde, €50. Ik zal het hier zeker posten of het werkt of niet.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

TV-box in combinatie met Digibox A220 mogelijk?


@dannyro  schreef:

Als ik tijdens de zomermaanden naar zee ga, bv voor een maand neem ik mijn digicorder altijd mee. Coax erin en hij werkt zoals het hoort. Interactieve functies niet. Is op een camping, waar telenet tv via de coax voorhanden is. Waarom zou het dan niet lukken? Zolang je er maar geen utp kabel insteekt?

Zelf ben ik ook overgeschakeld op een TV box. Als ik binnen een maand of 2 vertrek neem ik mijn digicorder mee en zal het testen. Ik breng hem niet binnen. Betaal de restwaarde, €50. Ik zal het hier zeker posten of het werkt of niet.


Dat werkte inderdaad op die manier zolang de digicorder actief was. Als je nu een tvbox hebt zal je geen zenders meer kunnen kijken met die digicorder. De digicorder is niet meer actief in het systeem. Waar je hem ook installeert. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV-box in combinatie met Digibox A220 mogelijk?

Dat zou wel eens kunnen zijn. Dan ga ik ermee wel eens naar de telenetshop aan zee, misschien kunnen ze hem dan activeren op het camping adres. Zal wel lukken peins ik...

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5855
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box in combinatie met Digibox A220 mogelijk?

@dannyro 

De activering van je digicorder lukt geen probleem maar je tv box wordt weer gedeactiveerd. 

 

De twee te samen activeren lukt gewoon niet dus of wel is de ene geactiveerd of wel de andere er is geen keus voor de twee te activeren.

 

Maar heb je op je camping een apart adres ? En dit zonder tv box ? dan zal het wel gaan. Dus concreet betekend het dus als je twee afzonderlijke adressen hebt met Telenet diensten is er geen probleem. Heb je 1 adres met actieve Telenet diensten dan is het dus niet mogelijk zoals ik al uitgelegd heb.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV-box in combinatie met Digibox A220 mogelijk?

Klopt volledig, Camping is een ander adres. Vandaar vermoed ik dat het wel zal lukken. Morgen bel ik even naar de telenet winkel aan zee. Ben daar al dikwijls geweest. Eens horen wat die mannen zeggen.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box in combinatie met Digibox A220 mogelijk?

@dannyroKan zijn dat je een ander account krijgt of moet nemen en dubbel betalen dus voor de kabel als dat nu al zo niet is.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV-box in combinatie met Digibox A220 mogelijk?

Dat kabel abbo is van de Camping. Daar betaald iedereen voor bij. Ik ga het vragen in de shop, en als dat niet zou gaan zal ik met een CF kaart moeten werken. Ik kom er nog op terug.

0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV-box in combinatie met Digibox A220 mogelijk?

Juist gebeld met de winkel aan de kust, en het is geen enkel probleem om de digicorder te activeren op het Camping adres. Ik was blijkbaar niet de enige die daar achter informeerde. Goed nieuws dus.

dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV-box in combinatie met Digibox A220 mogelijk?

Inderdaad is het gelukt. Heb wel een perfect werkende digicorder moeten inleveren en een nieuwe kopen...Rare redenering maar het zij zo. Ondertussen aan zee de nieuwe digicorder geïnstalleerd en alles in orde.