Beantwoorden
JanVdB
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Telenet TV-app Chrome Mac - telkens opnieuw inloggen

Hey,

 

ik heb de nieuwe Telenet-TV app op mijn MacBook staan als Chrome extensie.

Het is enorm vervelend dat ik elke keer opnieuw moet inloggen, hij lijkt het niet te onthouden.

 

Nog iemand dat probleem?

 

Bedankt,

Jan

0 Likes
10 reacties
Bengo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet TV-app Chrome Mac - telkens opnieuw inloggen

Hier Telenet-TV via Google Chrome op WIN11 PC. Elke twee uur opnieuw inloggen. Waarom ?

0 Likes
dlight
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Say what?! On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Telenet TV-app Chrome Mac - telkens opnieuw inloggen

@beheerders van Netweters: het lijkt me nuttig om eens alle recente berichten over deze problemen met de recente Telenet TV app te bundelen.

Dat zijn er nog al wat en met steeds dezelfde problemen: bericht van slechte verbinding ( terwijl die perfect is voor andere streaming apps), steeds en meermaals opnieuw inloggen, haperingen in de app, ...., heel herkenbaar, kan ik van meespreken. 

Met alle respect maar de huidige app werkt quasi niet/ ttz. de app trekt op niets meer, waar dat eerder wel ok. was!
Dat Telenet alle apps, Telenet flex-yello-tv bundelt mag geen excuus zijn, daar betalen we (genoeg) voor...

0 Likes
Bengo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet TV-app Chrome Mac - telkens opnieuw inloggen

Net getest : Telenet-TV-app op WIN11 als Chrome-extensie, valt na exact twee uur uit. Ook iets met verbinding ofzo - volgende keer noteer ik de foutboodschap correct. 

0 Likes
Bengo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet TV-app Chrome Mac - telkens opnieuw inloggen

Telent-TV app op WIN11 PC via Chrome extensie.

Valt exact twee uur na opstart uit met volgende melding : "Geen verbinding. De toepassing is tijdelijk niet beschikbaar. We lossen dit zo snel mogelijk op. Probeer later opnieuw. Sluiten" 

 

0 Likes
Bengo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet TV-app Chrome Mac - telkens opnieuw inloggen

25/11/2022 : exact hetzelfde probleem.

 

Telent-TV app op WIN11 PC via Chrome extensie.

Valt exact twee uur na opstart uit met volgende melding : "Geen verbinding. De toepassing is tijdelijk niet beschikbaar. We lossen dit zo snel mogelijk op. Probeer later opnieuw. Sluiten" 

 

 

0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Telenet TV-app Chrome Mac - telkens opnieuw inloggen

Momenteel zien we inderdaad dat gebruikers herhaaldelijk opnieuw moeten inloggen op de Telenet TV-app. Onze developers werken aan een oplossing. Die plannen ze in december uit te rollen via de volgende appupdate.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet TV-app Chrome Mac - telkens opnieuw inloggen

@Lieselot91 

Kan dit berichtje van je niet tijdelijk worden vastgepinned worden bovenaan in categorie tv app?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
radar69
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV-app Chrome Mac - telkens opnieuw inloggen

Beste,

 

dit issue is al gemeld sinds begin dit jaar. Waarom betalen we eigenlijk elke maand 8 euro huur digirecorder voor content die bijna allemaal online te zien is (vtm go, vrt max, go play, netflix, disney+,...) ?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app Chrome Mac - telkens opnieuw inloggen

@radar69 

Het is eerder 10 euro (9,99 euro exact sinds deze zomer) per maand.

Waarom: omdat teveel klanten reageren als kuddebeesten en veel te veel de reclame van Telent geloven (meest gekozen).

De huur Digicorder betaal je om:

  • een set top box te hebben waarmee je alles kan zien ongeacht de tuners die er in je tv steen
  • een time shift functie
  • een opname toestel (pvr)
  • een programmagids van meer dan 48 uur (alhoewel ik twijfel of Telenet de wet wel volgt of volgde: de VRT gaf met het DVB-T signaal een programmagids van 1 week, de kabelverdelenr mag de inhoud van het sinaal niet veranderen)
  • terugkijk tv (nu krijgt men dat gratis, maar het verleden leert ons dat dit maar tijdelijk is)
  • films à la carte
  • gelijktijdige opname van 2 zenders en een derde zender bekijken.

Geeft toe, het is toch een kunst om wat te verkopen dat men elders gratis kan hebben.

Ik heb op de markt nooit een DVB-C recorder gevonden met drie DVB-C tuners en waarbij één CI+ volstaat voor de drie tuners. Zelf niet met twee tuners aan een prijs van maximum 250 euro.

 

0 Likes
Bengo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet TV-app Chrome Mac - telkens opnieuw inloggen

Dank voor uw antwoord. Ik volg op.

 

Met vriendelijke groeten.

 

0 Likes