|
26.768
netweters
|
166.485
antwoorden
|
|
22.322
vragen
|
Wij hebben maanden geleden besloten geen gebruik meer te maken van de TV decoder. Ik dacht eenvoudig de telenet TV app te gebruiken op onze Apple TV 4K (meest recente versie) met up-to-date TV OS.
Alleen blijft die app tijdens het live tv kijken bijna elke avond wel enkele keren hangen. Live beeld freezed dan tot ik even uit de live ga en terug naar het programma ga. Soms gebeurt het zelfs enkele keren per uur! Zeer vervelend. Onze internet connectie is volledig stabiel (modem zelfs al laten vervangen) en op het moment van de freeze merk ik niks abnormaal aan de internet snelheid ofzo. Ik had de apple tv eerst bekabeld aangesloten, en nu ook geprobeerd via wifi om een slechte kabel of switch uit te sluiten maar blijft evengoed regelmatig hangen.
Andere streaming apps op de apple tv hebben dit nooit, het is enkel met de Telenet TV app. Ik heb de app er ook al enkele keren afgegooid en weer geinstalleerd, geen verbetering.
Heeft toevallig nog iemand problemen op de apple tv?
Niet met de Apple TV, maar gewoon via de app op de computer gebeurd dit ook, enkel bij terugkijk TV. Heeft altijd goed gewerkt, maat tijdens mijn vakantie is dit mij ook opgevallen.
@dannyro Vakantie periode is altijd drukker op de cloud met soms overbelasting, dat is al sinds enkele jaren, in het weekend kan dit ook voorvallen tijdens niet vakantie periodes.
Zoals ze hier aangeven zeer druk op tv app zeker in buitenland is een terug kerend fenomeen
Tegen einde september zal dit verminderen