Beantwoorden
EricVC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! En we zijn vertrokken!

Telenet TV-app op Samsung Smart TV

De TV Flow app wordt dus niet meer ondersteund in de toekomst. Ik vroeg me al af wat dat zou betekenen, maar ik viel bijna van m'n stoel toen ik onderstaande mail binnenkreeg.

"Als Telenet-klant geniet jij van de beste kijkervaring. Dat garanderen we je, nu én in de toekomst. Daarom verdwijnt de Telenet TV flow-app binnenkort, maar de nieuwste Telenet TV-app staat voor jou klaar om jou een nog betere ervaring te geven.

Omdat de Telenet TV-app niet wordt ondersteund op Samsung Smart TV bieden we je exclusief een gratis Google Chromecast met Google TV HD 2K aan t.w.v. € 39,00. Zo blijf je genieten van de beste kijkervaring op het grote scherm! Gewoon je Chromecast aansluiten op je Samsung Smart TV, de Telenet TV-app downloaden in de Google Play Store en klaar!"

Ik heb een recente Samsung TV en heb 0 interesse om er een dongeltje in te gaan pluggen en met 2 omgevingen (Tizen + android) aan de slag te gaan. Daarnaast heb ik al m'n HDMI aansluitingen al in gebruik. De TV Flow app was net 1 vd redenen om een HDMI poort vrij te maken voor een moderner en nuttiger apparaat.

Ik sta echt versteld dat dit dé oplossing is, en dat ze niet gewoon het probleem deftig oplossen door apps te ontwikkelen, en in leven te houden (blijkbaar is dat ook niet vanzelfsprekend...) op alle gangbare tv platformen. Voor LG's webos is het blijkbaar ook niet vanzelfsprekend. Met alle respect, maar tenzij dat je een oude tv hebt, van voor het smart-tv tijdperk zeg maar, zit je hier niet op te wachten.

Tijd om te veranderen van provider....

 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Tv-kijken op je Samsung Smart TV, zonder gedoe?

 

5 reacties
annie2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
My smart Valentine Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

Telenet TV-app op Samsung Smart TV

Ziggo komt op korte termijn met Ziggo GO app voor Samsung televisies

Ziggo-klanten die in het bezit zijn van een Samsung Smart TV-internettelevisie kunnen in de toekomst het Ziggo tv- en video-aanbod op hun televisie bekijken. Misschien later ook bij telenet,is zusterbedrijf.
 
bron,totaal tv.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5310
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app op Samsung Smart TV

@EricVC 

Die apps van Telenet tv komen nu van liberty global dat 1 app aanbied voor alle landen, zolang ze daar geen Samsung ondersteunen zullen we moeten wachten spijtig genoeg, de flow app was door Telenet ontwikkeld.

of dat er een Samsung app komt als ze het bij ziggo hebben is de grote vraag, er moeten ook licenties per land betaald worden aan de verschillende merken om dit te mogen opzetten enz.

we zullen moeten afwachten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2719
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV-app op Samsung Smart TV

Wel een mooie kado gekregen  (gratis Google Chromecast met Google TV HD 2K)

Natuurlijk ik begrijp waar je naar toe wilt maar dit kost enorm veel geld om te bouwen en toegang te krijgen

en waar ga je stoppen er zijn veel merken tv's  ...

Natuurlijk door dat telenet  tv veel klanten heeft verloren zullen ze er iets moeten aan gaan doen 

en dit is niet door de prijsstijging of dat flow gestopt is

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5310
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app op Samsung Smart TV

@luc55 ze moeten niks bouwen, liberty global geeft hen de apps omdat nu alles via de liberty global diensten gaan (tv box, cloud, apps) ze moeten enkel een app hebben voor samsung voor alle landen en dan kunnen ze daaruit aanpassingen doen zodat het werkt voor belgie ook op de samsung tv toestellen.

en ja, de licentie kost geld om het samsung systeem te mogen gebruiken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Pirlow
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Dag van de Chocolade De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV-app op Samsung Smart TV

Ik ben hier ook al heel lang op aan het wachten en idd vreemd dat de freeflow app er wel was maar dan verdwenen is.  Dus in mijn ogen was daar niet veel extra dev-ontwikkeling op nodig.  Bij het weghalen van deze app werd thans gecommuniceerd dat er 1 algemene app in de plaats zou komen maar wanneer komt die dan echt op Tizen OS?  Hoeveel samsung smartscreen zouden er in België wel niet in omloop zijn en handig gebruik kunnen maken van de telenet tv app!

0 Likes