Beantwoorden
Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 97
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Telenet TV-app werkt niet

Ik gebruikte altijd de Telenet Yelo app om tv te kijken via Chromecast. Nu moet ik de Telenet TV-app gebruiken. Dat werkt langs geen kanten. Het beeld stopt regelmatig en alles loopt vast. Echt schrijnend en onaanvaardbaar.

0 Likes
9 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet TV-app werkt niet

Veel klachten over, hopelijk snel opgelost.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV-app werkt niet

Zelfs als het werkt is het nog altijd verkeerd... Casten naar een Nest Hub geeft onderaan een zwarte balk ipv dat het scherm gecentreerd wordt. Met Yelo TV en elke andere streaming app werkt het perfect... Maar ja Yelo is er niet meer. Helpdesk van Telenet geraakt niet verder dan "heronstalleer de app" maar dat zijn we daar al gewoon.

0 Likes
Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 97
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Telenet TV-app werkt niet

Ik probeer het VTM-nieuws van 19 uur te casten naar mijn 'Google Nest Hub Max'. Het werkt niet. Ik krijg een schokkend beeld en dan loopt alles vast.

Ex-Netweter
 

Telenet TV-app werkt niet

Het werkt sowieso véél slechter dan met Yelo TV. Ook een storende extra balk bij het starten van de stream, waarbij je iets te zien krijgt als "Season2313131Episode465463436" zelfs bij het journaal 😄

 

Echt schandalig dat deze app op deze manier is gereleased. Ik vermoed dat ze al eerder bestond, maar ik ben nu verplicht ze te gebruiken omdat met om whatever reason Yelo TV is gestopt. Zorg er dan voor dat het alternatief een beetje deftig werkt. De enige moment dat ik kabel-TV kijk is in de keuken op mijn Nest Hub Max tijdens het koken 's avonds. Nu dat zo ook al niet meer defitg werkt vraag ik me af waarom ik nog een TV abo heb tout court.

 

Telenet, als je nog meer abonnees wil verliezen: perfect bezig!

 

 

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet TV-app werkt niet

@Ex-Netweter Ik werk al anderhalf jaar met de tv app op een apple tv, over het algemeen werkt dat goed, sinds de aanpassingen, wel enkele keren problemen gehad op zondagavond door overbelasting.

Ik heb geen last van continu herinloggen. Mijn grootste probleem is sinds de update van juli dat airplay niet meer werkt en dat de app nog veel beter kan aangepast worden aan de mogelijkheden van de apple tv.

Ik zie hier dat merendeel van de klachten toch via android komen.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV-app werkt niet

Nope, heeft niks met Android te maken. Casten vanaf iOS heeft exact dezelfde zwarte balk. Het is de app die waardeloos is.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet TV-app werkt niet

@Ex-Netweter Ik heb dat niet

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV-app werkt niet

Jij hebt geen zwarte balk als je naar een Nest Hub Max cast?

 

Edit; het probleem komt trouwns niet voor op een normale Nest Hub.

 

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet TV-app werkt niet

@Ex-Netweter Ik gebruik geen google toestanden omwille van veiligheid en privacy.

Ik gebruik een apple tv met de native telenet tv app. Op zich werkt die wel goed behalve overlaatst op enkele zondagavonden door duidelijk een overbelasting.

Ik moet ook niet steeds herinloggen, soms wel eens na een update.

Mijn enige frustratie is dat ze te weinig van de mogelijkheden gebruiken die een apple tv bied, en dat terwijl de flow app dit wel had.

0 Likes