Beantwoorden
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Telenet TV-box besturen met Telenet TV-app

IK HEB vandaag mijn digicorder omgewisseld voor een TV BOX en dit op mijn hoofdverblijfplaats. Ik heb een tweede verblijfplaats aan zee met daar ook een tv box.

Ik "bestuur" mijn TV box van aan zee via de TELENET TV app. Dat gaat en ging perfect.

 

Nu wil ook mijn TV BOX van mijn hoofdverblijfplaats "besturen" via de TELENET TV app . Helaas zie ik deze TV BOX niet via de TELENET TV app

 

Is er een mogelijkheid , als je over 2 aparte telenetabonnementen beschikt (en dus 2 TV BOXEN) , beide TV BOXEN te besturen via een telenet tv app.

 

Ik wil dus de mogelijk hebben via mijn smatphone om zowel op mijn hoofdverblijfplaats als op mijn tweede verblijfplaats via de TELENET TV app programmas van op afstand op te nemen of te bekijken

 

alvast dank voor uw technische ondersteuning

 

Titel gewijzigd door Marie4(mod) | Vorige titel:  TELENET TV APP

0 Likes
7 reacties
Ex-Netweter
 

Telenet TV-box besturen met Telenet TV-app

@RudyV 

Als je 2 TV-boxen hebt op 2 verschillende adressen dan moet je ook 2 verschillende accounts hebben met 2 verschillende namen en 2 verschillende paswoorden?

Dus in de Telenet TV app met het overeenkomstige account inloggen moet je naar de juiste TV-box leiden.

0 Likes
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Telenet TV-box besturen met Telenet TV-app

Ik heb 2 accounts op mijn naam met 1 zelfde paswoord.

Als ik de Tele TV app open , zie ik enkel de tv box van mijn hoofdverblijfplaats. Het zou handig zijn dat ik mijn 2 TV BOXEN kan zien en bedienen op de TELE TV app.

IK kan mij uiteraard afmelden op de tele TV app en me terug aanmelden om dan naar de andere TV box te gaan. Ik had graag geweten dat beide TV boxen ter gelijke tijd kunnen gezien worden op de tele TV app

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-box besturen met Telenet TV-app

@RudyV 

Die mogelijkheid heb je niet om de twee tv boxen te zien terwijl maar één keer in logt. Je hebt namelijk twee adressen dus twee accounts en dat wil dus zeggen dat je je eigen elke keer moet afmelden om dan vervolgens weer in te loggen met je andere account om de andere tv box te zien. 

Misschien komt dit ooit eens in de toekomst maar voor nu heb je de mogelijkheid niet. Het is wel zo dat als je twee tv boxen hebt of digicorders of digiboxen op één en hetzelfde adres dat je die wel kan zien in de Telenet tv app. Maar twee verschillende adressen dus niet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Telenet TV-box besturen met Telenet TV-app

Ik kan ondertussen uw antwoord bevestigen Spijtig toch wel en een beetje ambetant. Maar goed , er bestaan ergere dingen. Alvast dank

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV-box besturen met Telenet TV-app


@RudyV  schreef:

Ik had graag geweten dat beide TV boxen ter gelijke tijd kunnen gezien worden op de tele TV app


Dat lijkt mij wishfull thinking. Ik denk niet dat ze dat gaan toevoegen voor die paar mensen die in deze situatie zitten.

En je kan uitloggen en terug inloggen. Dat is toch ook niet onoverkomelijk....

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5301
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-box besturen met Telenet TV-app

@RudyVof een smartphone en tablet gebruiken en de ene voor je buitenverblijf te gebruiken en de smartphone voor je thuis adres, zo moet je nooit her in loggen telkens 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Telenet TV-box besturen met Telenet TV-app

schitterende tip. Vaderkensdag is helaas juist gepasseerd

0 Likes