Beantwoorden
TheRealDakota
Professional Weetjesweter
Berichten: 43
Say what?! Star Wars Day On a roll... Tien op tien!

Telenet TV-box niet beschikbaar als nieuwe klant

Hallo' netweters 

 

Ik zit sinds een dikke week terug bij telenet, daarvoor bij proximus maar sind de nieuwe v7 android box problemen met internet de v7 neemt de internet gewoon weg en zetten meerdere klanten op 1 lijn en daardoor nog slechter internet dat wij zelfs ping lost hadden.

Ik moet zeggen de oneUP abo ben ik tevreden mee alhoewel ik zelf achter de modem ben gegaan was iets mis met leveren de tv box zat er niet bij, maar die kon ik in de shop ook niet krijgen, nu in afwachting ben ik de oude decorder gaan vragen om toch maar tv te kunnen kijken en opnemen, wel spijtig wand die is beperkt in opnames cloud is natuurlijk beter, en nu zit ik met yelo tv maar dat werkt niet op androide tv box.

Nu vraag ik mij af hoelang kan dat nog duren als nieuwe klant dat ik op de telenet tv box moet wachten heeft er iemand anders meer informatie over?

 

mvg 

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: telenet tv box

0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-box niet beschikbaar als nieuwe klant

@TheRealDakota komt normaal vanaf juni mondjesmaat weer binnen in telenet centers, nog even geduld 😉 

er is een pagina waar je ene kan reserveren, wel even telenet bellen om te regelen dat als je binnenkort je digicorder omwisselt voor een tv box dat je geen 50 euro moet opleggen voor de switch naar de tv box, je bent nieuwe klant en moet dan normaal een tv box ontvangen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TheRealDakota
Professional Weetjesweter
Berichten: 43
Say what?! Star Wars Day On a roll... Tien op tien!

Telenet TV-box niet beschikbaar als nieuwe klant

@Master-Magic  Bedankt voor de info,

 

ik heb het formulier ingevuld en ik heb er ook bij kunnen zetten dat we nieuwe klant zijn, en dit oudere toestel tijdelijk hebben meegekregen tot afwachting van de tv box.

Anders moest ik nu bij proximus hune slechte tv ervaring blijven betalen, ik ben toch niet gek 😂