Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Telenet TV op ipad via iOS lager dan 16

Ik heb al een tijdje de TV-box en kijk regelmatig TV via de app op mijn ipad.

Nu heb ik vernomen dat mijn ipad de nieuwe ios16 niet meer zal updaten. Ik heb een ipad air 2 (Apple A8X chip)
Als ik in de toekomst niet meer kan updaten, kan ik dan nog TV blijven kijken op mijn ipad? Of zal de app van Telenet niet meer werken, aangezien ik geen update meer krijg van Apple?

Een nieuwe ipad (weer zoveel geld) zie ik niet echt zitten, omdat mijn ipad air nog heel goed werkt.

 

Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Telenet TV op ipad

0 Likes
7 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 516
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Telenet TV op ipad via iOS lager dan 16

@Ex-Netweter 

iOS wordt nu terugwaarts ondersteunt tot iOS 12.

Dus het zal nog even duren voor iOS 16 uit de boot valt.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV op ipad via iOS lager dan 16

Dat bedoel ik eigenlijk niet, mijn vraag is of Telenet TV nog zal werken, als ik mijn ipad niet meer kan updaten. Ik heb nu IOS 15.6. Binnenkort komt IOS 16 uit, maar krijg geen update meer van apple omdat mijn ipad te oud is.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV op ipad via iOS lager dan 16

@Ex-Netweter 

Zelf verwacht ik wel dat ze het blijven ondersteunen ook op de oudere versie's. Ok je weet nooit bij Telenet of bij Apple dat is wel iets wat uit het verleden nog gebleken is maar zou het toch proberen of het werkt na de update. Wij kunnen er ook geen exact antwoord op geven. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 516
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Telenet TV op ipad via iOS lager dan 16

@Ex-Netweter 

Telenet TV werkt nu nog op iOS 12!!

Dus zal iOS 15.6 dan ook nog wel even ondersteunt worden??

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV op ipad via iOS lager dan 16


@Ex-Netweter  schreef:

Dat bedoel ik eigenlijk niet, mijn vraag is of Telenet TV nog zal werken, als ik mijn ipad niet meer kan updaten. Ik heb nu IOS 15.6. Binnenkort komt IOS 16 uit, maar krijg geen update meer van apple omdat mijn ipad te oud is.


Toch wel, @Santa heeft uw vraag correct beantwoord. Voor de apps van Telenet geldt steeds een minimum versie van OS, zij het voor IOS , zij het voor Android. Zolang Telenet de minimale versie van OS van zijn apps niet optrekt tot boven uw versie zit je nog safe. Het heeft dus geen belang hoeveel nieuwe versies (die je niet kan updaten) er al zijn, zolang uw eigen versie maar hoger is dan de minimum vereiste.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Telenet TV op ipad via iOS lager dan 16

Dan had ik het niet goed begrepen wat @Santa bedoelde 😯. Maar het voornaamste is dat ik verder kan blijven kijken met mijn ipad.😉

Bedankt voor jullie antwoorden.

 

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV op ipad via iOS lager dan 16

@Ex-Netweter 

Blij dat het uitgeklaard is en dat je even gerust kan zijn 😉

@Santa 

Ik heb, gevolg gevend aan hetgeen ik zelf geschreven heb, uw originele antwoord aangeduid als "de oplossing", want dat was effectief het correcte antwoord op de vraag.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes