Beantwoorden
josjdw
Professional Weetjesweter
Complimentendag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Telenet app voor smartphone

Beste netweters,⁹

Heb sinds kort een probleem met de telenet app op mijn samsung s30 phone - niet op mijn pc en ook niet op mijn tablet. Ik krijg steeds bij aanmelden : "Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Er is een technisch probleem. We lossen het voor je op. Probeer later opnieuw" . Heb 5+ keer gedaan... noppes.  Ik heb dan de app verwijderd na de cache en opslag leeggemaakt te hebben. Dan phone uit en terug ingeschakeld, app terug gedownload en geinstallerd...nog steeds zelfde msg... . Wat kan er fout zijn... hoe oplossen? Dank voor hulp !

4 reacties
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Wis de cookies eens 

kristofDW
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 De nieuwe Einstein! Krak

@josjdw Telenet moet dit even nakijken. Vermoedelijk is er iets mis met de koppeling of configuratie van hun interface. Je neemt hiervoor best even contact op met Telenet, zodat zij dit kunnen controleren. 

KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
josjdw

Dank - zal ik doen!

josjdw

Finale oplossing....

Bij telenet vond ik niet de juiste keuze... heb dus maar mijn vriendje ChatGPT geraadpleegd... na wat heen en weer gepraat - wifi uitgeschakeld en enkel 4G en het werkte; daarna enkel op wifi en werkte ook...!? Zal dus een "glitch" geweest zijn, maar dan wel één die een week of meer geduurd heeft...  😉