Beantwoorden
NegentigPlus
Freshman Weetjesweter
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Telenet slaagt niet in installatie tv-box, rollback ?

Mijn schoonouders hebben internet aangevraagd en vandaag ging er technieker komen voor de installatie.

Maar ongelofelijk maar waar , hij vond de distributiekast in de straat niet , gevolg. TV box is aangesloten maar werkt niet. Hun persoonlijke digicorder is gedesactiveerd en nu kunnen ze zelfs geen tv meer kijken. Technieker die in de namiddag ging komen voor verdere aansluiting heeft de afspraak verzet naar volgende week.

1. Kan diit zomaar (désactivatie zonder reden). Ik vind dit echt niet kunnen!

2. hoe los ik het op dat ze toch deze week nog tv kunnen kijken? 

3 reacties
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Via deze weg op de tv 

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/tv-en-entertainment/installatie/compact-signaa...

De digicorder heb je al eens aangesloten er komt geen beeld meer al getest 

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Zoals @luc55 zegt kunnen ze met Compact Signaal toch nog enkele zenders bekijken.

Beetje een raar verhaal van de technieker. Bij een standaard Digicorder set-up is ook al een modem aanwezig, die moet eventueel vervangen worden maar vervolgens moet men gewoon internet activeren en klaar. Waarom de technieker perse een distributiekast in de straat zocht is me een beetje een raadsel. Ook is het vreemd dat hij dan nogsteeds doorgaat met het deactiveren van de huidige producten.

Contacteer zo snel mogelijk de klantendienst op 015 66 66 66, geef ook zeker aan dat ze nu zonder diensten zitten en er dus ASAP een nieuwe technieker moet komen (op kosten van Telenet uiteraard) Moest de eerste medewerker niet echt meewerken, gewoon opnieuw proberen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
NegentigPlus
Freshman Weetjesweter
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Ik ben langs geweest. Stap 1 terug coax aangesloten, zodat tv2 weer ging. De digicorder werkte gelukkig toch nog wel dus ook TV1 was snel in orde. Nee we hadden een opstelling zonder internet zodat het signaal gedecideerd werd. Digicorder was aangekocht ipv gehuurd. Enige wat niet werkt dan is tetugkijk tv. Zelfs play sports hadden ze. Na alle kabels eens gecheckt te hebben, kreeg ik de modem ook in orde => wifi oké en dus ook tv box in orde nu!