24818
netweters
|
152948
antwoorden
|
20755
vragen
|
Beste,
Ik heb een spiksplinternieuwe Samsung smart tv gekocht en de Telenet Tv app is niet terug te vinden in de App Store.
Hoe kan ik dit oplossen?
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Telenet TV app niet beschikbaar in App Store
Opgelost! Ga naar oplossing.
@suskewiet die zal er ook niet snel komen, ze zijn hem al enkele maanden aan het testen op de samsung tv's,
enige oplossing is via Chromecast doorsturen via je toestel naar de tv.
Geen Chromecast nodig als je een iPhone of iPad hebt, dan kan je (tijdelijk) streamen via AirPlay. Als wat @Master-Magic zegt klopt (dat ze de app voor Samsung TV aan het testen zijn), zou deze juist wél (relatief snel) beschikbaar moeten zijn toch?
@m-jan20 is ondertussen al bijna een jaar dat ze testen, weet niet of deze er snel zal komen dan, gelijk het zo negatief gaat soms bij telenet, ik weet het niet, er zijn nog veel bugs in hun systeem voor internet en apps dat lang duurt eer het is opgelost.
digi is ook bezig met hun app op tv's aan het realiseren voor hun tv aanbod dat in 2025 zou moeten komen, telenet mag een tandje bijsteken.
Het bedrag dat Samsung en Lg vraagt zal te hoog zijn
Van VIDAA hoor ik van alles dat zullen de aldi tv gebruikers graag horen
In veel budget tv zit dit in
https://fwd.nl/beeld/alles-dat-je-moet-weten-over-hisense-vidaa-u-2024-versie-7-6/