Beantwoorden
Wim73
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet tv app werkt niet

De tv app werkt op mijn gsm, maar niet op die can mijn vrouw, mijn tablet en mijn tv. Normaal kan ik op 5 schermen streamen met mijn One abonnement.

0 Likes
12 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet tv app werkt niet

@Wim73 

Kun je ook eens zeggen welke foutmelding er komt ? Eventueel eens laten zien met een screenshot ? 

Nu is er te weinig informatie voor ons wat dit eventueel kan zijn en ook wat de oorzaak kan zijn. Vermeld ook eens wat voor toestellen het zijn dus iPad en wat voor tv of andere soort toestellen. 

En waar wil je dit gebruiken , thuis of onderweg op een camping ergens ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 
0 Likes
Wim73
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet tv app werkt niet

Mijn vrouw en ikzelf hebben een Samsung gsm met Android, ik heb nog een tablet Samsung let Android en op tv streamen ik het via MI-box. Het rare is dat het steeds heeft gewerkt en nu ineens niet meer.  Op mijn vrouw haar gsm kan ik via site wel inloggen,  op tablet en tv lukt dit ook niet. Ik

Screenshot_20220522-142510_Telenet TV.jpg

heb de indruk dat ik enkel kan als beheerder.

0 Likes
Wim73
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet tv app werkt niet

Digicorder AD2200

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet tv app werkt niet

@Wim73 

Met een digicorder kan je niet inloggen op de Telenet tv app die is enkel voorbehouden aan de mensen met een tv box. 

Je gebruikt een digicorder dus je kan enkel gebruik maken van Yelo. Dus als je nu zegt dat je vrouw wel gebruik kan maken van de Telenet tv app is onmogelijk aangezien je daarvoor in het bezit dient te zijn van de tv box. 

Telenet gebruikt nog altijd de twee platformen :

* tv box = Telenet tv app als de website Telenet tv

* digicorder = Yelo app als de website Yelo.be


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wim73
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet tv app werkt niet

Spoiler
Sorry, foutje, ik heb een tv box van Telenet.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet tv app werkt niet


@patrick37  schreef:

@Wim73 

Met een digicorder kan je niet inloggen op de Telenet tv app die is enkel voorbehouden aan de mensen met een tv box. 

Je gebruikt een digicorder dus je kan enkel gebruik maken van Yelo. Dus als je nu zegt dat je vrouw wel gebruik kan maken van de Telenet tv app is onmogelijk aangezien je daarvoor in het bezit dient te zijn van de tv box. 

Telenet gebruikt nog altijd de twee platformen :

* tv box = Telenet tv app als de website Telenet tv

* digicorder = Yelo app als de website Yelo.be


Edit:

Zoals ik dacht.....

Nu blijkt hij toch een TV-box te hebben....

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet tv app werkt niet

@Wim73 

Dus een klein kastje met een blauw ledje als je die uit zet ? Geen groot kastje met daarop gele cijfers ? 

Anders eens een screenshot doen om zeker te zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wim73
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet tv app werkt niet

Ik ben zeker, Patrick. Ik werk ook al enkele jaren met de tv app en die werkt perfect. Ook op de tv met de MI box werkte dit goed. Tot 3 weken geleden dan lukte het ineens niet meer. 1 week zonder gezeten, dan ineens wel terug op alle toestellen. En sinds gisteren op geen enkele meer .

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet tv app werkt niet

@Wim73 

Ok zeker is zeker natuurlijk 😊

Is er iets aangepast ergens betreft login of wachtwoord ergens of is er een beheerder aangepast geweest ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wim73
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet tv app werkt niet

Neen, niets aangepast. En deze morgen oin ik inloggen via de site op 1 toestel, na een half uur ging dit ook niet meer.

0 Likes
LT
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
O dierbaar België.. Complimentendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telenet tv app werkt niet

Idem dito bij mij ... De Telenet TV app heeft maandenlang goed gewerkt op een Philips android TV. Sinds enkele dagen kan ik nog wel live kijken maar wanneer ik terugkijk TV probeer krijg ik steevast de melding 'Oeps er liep iets fout, probeer het later nog een keer". Herhaaldelijke reset van de TV box, modem en uitloggen/inloggen heeft geen soelaas gebracht.

0 Likes