24775
netweters
|
152610
antwoorden
|
20723
vragen
|
De tv app werkt op mijn gsm, maar niet op die can mijn vrouw, mijn tablet en mijn tv. Normaal kan ik op 5 schermen streamen met mijn One abonnement.
Kun je ook eens zeggen welke foutmelding er komt ? Eventueel eens laten zien met een screenshot ?
Nu is er te weinig informatie voor ons wat dit eventueel kan zijn en ook wat de oorzaak kan zijn. Vermeld ook eens wat voor toestellen het zijn dus iPad en wat voor tv of andere soort toestellen.
En waar wil je dit gebruiken , thuis of onderweg op een camping ergens ?
Mijn vrouw en ikzelf hebben een Samsung gsm met Android, ik heb nog een tablet Samsung let Android en op tv streamen ik het via MI-box. Het rare is dat het steeds heeft gewerkt en nu ineens niet meer. Op mijn vrouw haar gsm kan ik via site wel inloggen, op tablet en tv lukt dit ook niet. Ik
heb de indruk dat ik enkel kan als beheerder.
Digicorder AD2200
Met een digicorder kan je niet inloggen op de Telenet tv app die is enkel voorbehouden aan de mensen met een tv box.
Je gebruikt een digicorder dus je kan enkel gebruik maken van Yelo. Dus als je nu zegt dat je vrouw wel gebruik kan maken van de Telenet tv app is onmogelijk aangezien je daarvoor in het bezit dient te zijn van de tv box.
Telenet gebruikt nog altijd de twee platformen :
* tv box = Telenet tv app als de website Telenet tv
* digicorder = Yelo app als de website Yelo.be
@patrick37 schreef:Met een digicorder kan je niet inloggen op de Telenet tv app die is enkel voorbehouden aan de mensen met een tv box.
Je gebruikt een digicorder dus je kan enkel gebruik maken van Yelo. Dus als je nu zegt dat je vrouw wel gebruik kan maken van de Telenet tv app is onmogelijk aangezien je daarvoor in het bezit dient te zijn van de tv box.
Telenet gebruikt nog altijd de twee platformen :
* tv box = Telenet tv app als de website Telenet tv
* digicorder = Yelo app als de website Yelo.be
Edit:
Zoals ik dacht.....
Nu blijkt hij toch een TV-box te hebben....
Ik ben zeker, Patrick. Ik werk ook al enkele jaren met de tv app en die werkt perfect. Ook op de tv met de MI box werkte dit goed. Tot 3 weken geleden dan lukte het ineens niet meer. 1 week zonder gezeten, dan ineens wel terug op alle toestellen. En sinds gisteren op geen enkele meer .
Neen, niets aangepast. En deze morgen oin ik inloggen via de site op 1 toestel, na een half uur ging dit ook niet meer.
Idem dito bij mij ... De Telenet TV app heeft maandenlang goed gewerkt op een Philips android TV. Sinds enkele dagen kan ik nog wel live kijken maar wanneer ik terugkijk TV probeer krijg ik steevast de melding 'Oeps er liep iets fout, probeer het later nog een keer". Herhaaldelijke reset van de TV box, modem en uitloggen/inloggen heeft geen soelaas gebracht.