Beantwoorden
thor
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
De vlam zit erin. O dierbaar België.. Alles op zijn plek! De 3 wijzen!

TelenetTV + Chromecast

Het lukt me niet om met mijn Acer (Windows 10) tablet telenettv.be te casten naar chromecast. Het chromecast icoontje komt niet tevoorschijn. Nochtans als ik naar YouTube or Vrt.nu surf krijg ik wel het chromecast  icoontje te zien. Eveneens om een tabblad of desktop te casten. 

Maar bij telenettv dus niet. Mocht dit nog niet voorzien zijn, kan dit in een volgende update ?

 

mvg

 

Tags (2)
0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TelenetTV + Chromecast

@thor  en met welke browser is dit probleem? Heeft u al eens gekeken of het met een andere browser wel gaat. dacht dat het wel zou moeten kunnen om te casten . 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
thor
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
De vlam zit erin. O dierbaar België.. Alles op zijn plek! De 3 wijzen!

TelenetTV + Chromecast

Hoi,

 

Met alle mogelijke browsers, en het werkt wel voor Stievie of Vrt.nu.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

TelenetTV + Chromecast

Ik dacht dat dit in Chrome standaard ingebouwd zat. Kan ook zijn dat dit ook door de website developer moet worden ingebouwd natuurlijk, in tussentijd even casten via smartphone of tablet.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

TelenetTV + Chromecast


@m-jan20  schreef:

Ik dacht dat dit in Chrome standaard ingebouwd zat. Kan ook zijn dat dit ook door de website developer moet worden ingebouwd natuurlijk, in tussentijd even casten via smartphone of tablet.


Met Chrome kan je inderdaad kiezen om bijvoorbeeld een tabblad te casten. Maar dan blijft de belasting bij de computer zelf zitten, waardoor je bij een minder goede computer snel haperingen hebt in het beeld omdat de computer enerzijds de beelden moet ophalen van het internet en anderzijds nog doorsturen naar de Chromecast. Wanneer websites zelf de Chromecast-functie inbouwen, haalt Chromecast zelf de beelden op waardoor het meestal vloeiender verloopt.

VRT Nu heeft inderdaad zo'n functie, VTM Go bijvoorbeeld niet via de gewone website (wel via hun app).