|
25.822
netweters
|
160.095
antwoorden
|
|
21.565
vragen
|
Mijn telenet tv app logt ieder 2 uur uit alles maar ook alles geprobeerd niks helpt iemand fe oplossing ?
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: App
Ik heb je bericht even verplaatst naar het Nederlandstalige gedeelte van De Netweters, zodat je daar sneller en beter geholpen kunt worden.
Neen dat is niet normaal, maar je vraag is ook onvoldoende duidelijk.
Tv-app op wat type toestel? Onder welk besturingssysteem?
Een veronderstelling: je hebt een smart tv met Android of Google tv, in de instellingen van je tv staat dat na twee uur geen activiteit met de knopjes van je tv (is tegenwoordig nogal moeilijk en onhandig) of met de afstandsbediening van je tv, de tv uitgaat. Kan ik me voorstellen dat uw probleem min of meer voorkomt zoals je schrijft.
Je hebt alles gedaan, wat is alles? Jij begrijpt onder alles hetgeen je gedaan hebt en dat zijn verschillende zaken waarvan je mogelijk zelf niet meer weet wat allemaal. Dus als je eens opgeeft wat je al geprobeerd hebt, geef dan die informatie.
Geef het door aan Telenet
Er zijn nog gebruiker met problemen
Geef zo veel mogelijk info door over welk toestel het gaat
Het is een Sony Bravia en ik kijk sinds een paar weken via de telenet app op de slaapkamer, en in de keuken op die toestellen geen probleem enkel in de woonkamer dus ik denk verouderde software op die Sony Bravia heb nogtans de software nog geüpdate,app verwijderd een aantal keren en opnieuw geïnstalleerd helaas al de stappen die telenet mij heeft doorgestuurd ook gedaan zonder resultaat .