De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telkens opnieuw moeten aanmelden op TV-app

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Allesweter
Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! It's your second party! Bye-bye Google, hello Yougle!

Met de nieuwe Telenet TV-app moet ik constant opnieuw aanmelden als ik de app open, zeer vervelend. Ik heb het probleem op zowel m'n iPad & iPhone die beide op iOS 13.6 draaien. Beide hebben de meest recente app-versie geïnstalleerd (2.3.50).

thomiwilli | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (3)
0 Likes
Beantwoorden
9 reacties
Highlighted
Freshman Meerweter
It's your second party! Warming up? Dat begint te tellen! Goed bezig!

Dag @thomiwilli1 ,

Inderdaad: dit is een gekend issue en doet zich voor op iOS en Android. De escalatie om dit ASAP opgelost te krijgen is lopende: root cause zou gekend zijn.

groet,
Carl
TV Eng

"When you take things for granted, the things you are granted, get taken."
Beantwoorden
Highlighted
Professional Veelweter
Even demarreren... It's your third party! Lezersgoud. Respect! Jij #DTV. Goed bezig!

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! Hallo! Welkom! De kop is eraf! Hi there!

Allen, is dit reeds opgelost? Er is bijna een maand verder en ik heb hetzelfde probleem op Android - telkens de login faalt stopt mijn aflevering die ik aan't casten ben (niet echt leuk naast het probleem dat mijn afleveringen sowieso om een onverklaarbare reden een paar keer opnieuw starten van zichzelf)

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Allesweter
Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! It's your second party! Bye-bye Google, hello Yougle!

Nog niet opgelost nee, zullen moeten wachten tot er een update komt van de app...

thomiwilli | Krak
  Welkom op De Netweters
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Hallo! Welkom! De kop is eraf! It's your fourth party! It's your second party!

Ze gingen dit "ASAP" oplossen, dit is relatief natuurlijk, wat betekent ASAP bij Telenet...

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Meerweter
Topicwurm! Full speed writing! BINGO! De volle 100!

Heb nooit anders geweten, is al zo van bij de start. Dus nee ze zijn er niet ASAP mee bezig. Werk zelden met die app en dan werkt deze al genoeg op m'n zenuwen, ocharme die veel via deze app kijken.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Allesweter

Voor wat gebruiken jullie die app nog? Ik kijk tegenwoordig alles op de apps van de zenders (VTM Go, Play Sports, VRT Nu, ...).

thomiwilli | Krak
  Welkom op De Netweters
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter
Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! It's your fifth party! Straf. Héél straf!

@thomiwilli1  schreef:

Voor wat gebruiken jullie die app nog? Ik kijk tegenwoordig alles op de apps van de zenders (VTM Go, Play Sports, VRT Nu, ...).

Opnames en niet-Vlaamse zenders bijvoorbeeld 🙂

Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Allesweter

@Wheng  schreef:

@thomiwilli1  schreef:

Opnames en niet-Vlaamse zenders bijvoorbeeld 🙂

Ik neem niet meer op juist omdat alle programma's/series/films in bovenstaand vermelde apps beschikbaar zijn. Ik persoonlijk kijk niet naar niet-Vlaamse zenders. Zo zie je maar, iedereen stelt best zijn eigen persoonlijke entertainment samen 😉 

thomiwilli | Krak
  Welkom op De Netweters
Beantwoorden