24748
netweters
|
152269
antwoorden
|
20687
vragen
|
Met de nieuwe Telenet TV-app moet ik constant opnieuw aanmelden als ik de app open, zeer vervelend. Ik heb het probleem op zowel m'n iPad & iPhone die beide op iOS 13.6 draaien. Beide hebben de meest recente app-versie geïnstalleerd (2.3.50).
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @m-jan20 ,
Inderdaad: dit is een gekend issue en doet zich voor op iOS en Android. De escalatie om dit ASAP opgelost te krijgen is lopende: root cause zou gekend zijn.
groet,
Carl
TV Eng
Allen, is dit reeds opgelost? Er is bijna een maand verder en ik heb hetzelfde probleem op Android - telkens de login faalt stopt mijn aflevering die ik aan't casten ben (niet echt leuk naast het probleem dat mijn afleveringen sowieso om een onverklaarbare reden een paar keer opnieuw starten van zichzelf)
Ze gingen dit "ASAP" oplossen, dit is relatief natuurlijk, wat betekent ASAP bij Telenet...
Heb nooit anders geweten, is al zo van bij de start. Dus nee ze zijn er niet ASAP mee bezig. Werk zelden met die app en dan werkt deze al genoeg op m'n zenuwen, ocharme die veel via deze app kijken.
@m-jan20 schreef:Voor wat gebruiken jullie die app nog? Ik kijk tegenwoordig alles op de apps van de zenders (VTM Go, Play Sports, VRT Nu, ...).
Opnames en niet-Vlaamse zenders bijvoorbeeld 🙂
@Wheng schreef:
@m-jan20 schreef:Voor wat gebruiken jullie die app nog? Ik kijk tegenwoordig alles op de apps van de zenders (VTM Go, Play Sports, VRT Nu, ...).
Opnames en niet-Vlaamse zenders bijvoorbeeld 🙂
Ik neem niet meer op juist omdat alle programma's/series/films in bovenstaand vermelde apps beschikbaar zijn. Ik persoonlijk kijk niet naar niet-Vlaamse zenders. Zo zie je maar, iedereen stelt best zijn eigen persoonlijke entertainment samen 😉
Hallo,
Dit is inderdaad een zeer vervelend probleem, maar het release-proces is enorm complex en kent veel afhankelijkheden. Om een versie-update live te krijgen, inclusief gedegen testing en trials, ben je al snel enkele maanden bezig - en dat om te vermijden dat een oplossing het probleem nog erger zou maken.
De versie met de fix hiervoor zit momenteel in de laatste trial-fase en zou, afhankelijk van een aantal parameters, ofwel midden deze week, ofwel midden volgende week live moeten gaan.
Groet,
Carl
TV engineering
en we zijn weeral 3 weken verder zonder oplossing.
hallo @gvdaltijdzever ,
De laatste versie van de app zou dit probleem moeten verhelpen.
Kun je even in je app store checken of je op deze laatste versie zit?
Welke versie rapporteert je app onderaan het Instellingen-scherm?
Groet
Carl
Nope. inloggen op de app onmogelijk. Op verschillende devices getest.