Beantwoorden
Depanne
Freshman Beetjesweter
Star Wars Day Follow the reader, reader! Leesbeest! It's your eighth party!

Teruggave oude digicorder

Heb een probleem met de teruggave van mijn oude digicorder na overschakeling naar de tv box

Vooraleer ik de nieuwe tv box besteld heb had ik via chat maar ook per telefoon gevraagd of ik mijn oude digicorder kon houden,in de plaats zou ik dan een gelijkaardige werkende aangekochte digicorder die ik erfde van mijn zus opsturen , wat dus gebeurt is.De persoon aan de telefoon vond dat geen probleem want die worden toch vernietigd,hij ging mij terugbellen dan moest ik de codes op mijn digicorder doorgeven en alles zou ok zijn.Hij heeft dus nooit teruggebeld en het raakt maar niet opgelost.

Ik wou ook iets veranderen aan mijn One maar dat lukt ook niet.

Ondertussen werkt de tv box prima ,verder gebeurt er blijkbaar niets 

Wat moet ik doen?   Georges

2 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@Depanne  schreef:

Vooraleer ik de nieuwe tv box besteld heb had ik via chat maar ook per telefoon gevraagd of ik mijn oude digicorder kon houden,in de plaats zou ik dan een gelijkaardige werkende aangekochte digicorder die ik erfde van mijn zus opsturen , wat dus gebeurt is.De persoon aan de telefoon vond dat geen probleem want die worden toch vernietigd,hij ging mij terugbellen dan moest ik de codes op mijn digicorder doorgeven en alles zou ok zijn.Hij heeft dus nooit teruggebeld en het raakt maar niet opgelost.

Nee, zo werkt het niet. Als je die oude Digicorder huurde dan blijft die gekoppeld aan je klantennummer, een ander toestel insturen neemt de teruggave verplichting niet weg.

@Depanne  schreef:

Wat moet ik doen? 

Terugsturen/brengen of de restwaarde betalen?

Wat met mijn oude decoder(s)?

Zodra je de Telenet TV-box hebt geïnstalleerd, werkt je oude decoder niet meer. Heb je er nog op andere adressen (zoals een 2e verblijf)? Dan wisselen we die allemaal gratis om.

Na activering van je TV-box heb je 45 dagen de tijd om je oude decoder(s) met toebehoren terug te sturen via PostNL met het bijgevoegde label of binnen te brengen in een Telenet-winkel. Doe je dat niet? Dan rekenen we een restwaarde van € 50 aan. Komt een technicus langs om je TV-box te installeren? Geef dan je oude decoder(s) met toebehoren mee.

Heb je een aangekochte decoder? Dan is retourneren niet verplicht maar wel een duurzame aanrader: wij recycleren ‘m voor je.

Bron: Vervang nu je decoder(s) voor de nieuwe TV-box | Telenet 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Via de link komt het goed gewoon in vullen 

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/toestellen...

Dan in je mailbox kijken en in je spam map daar zal staan wat de restwaarde is staat er 0 moet je niets doen 

De tnt label wordt altijd meegestuurd