Beantwoorden
Feint
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
π-DAY! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Terugkijk tv op Play Sports zenders

Iemand die weet hoelang het nog duurt tegen dat herbekijken op een play sport zender werkt?

0 Likes
4 reacties
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Terugkijk tv op Play Sports zenders

Sorry, ik weet het ook niet! Dit moet natuurlijk weer lukken op de laatste competitie speeldag. Er zullen klanten vertrekken door dit soort situaties en ik geloof niet dat ze de moeite hebben gedaan dit op te lossen in het weekend. We betalen al veel en nu dit na die eerste problemen met  vstp3000. Sommige series op bepaalde Belgische zenders worden voor een periode wel met terugkijk mogelijkheid geplaatst en dan weer niet wat er op wijst dat dit een keuze is van een bepaald iemand of organisatie en geen probleem. Zo kan je soms de komische serie The Big Bang Theory  terugkijken en dan weer een periode niet.

 

 

 

 

0 Likes
Carat
Experienced Meerweter
Berichten: 87
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Terugkijk tv op Play Sports zenders

Nog altijd niks... hopelijk wordt dit op een of andere manier gecompenseerd ...

0 Likes
GeertN
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! It's your first party!

Terugkijk tv op Play Sports zenders

Hier zelfde probleem al meer dan een week. Op playsport geen terugkijk mogelijk.  Heb al twee keer contact gehad met helpdesk.  Altijd zelfde excuus. "Ze zijn er mee bezig."  Volgens helpdesk reeds 500-tal zelfde meldingen.  Indien een service voor meer dan een week niet beschikbaar is, ga ik er van uit dat dit ruimschoots zal gecompenseerd worden.  Maar t'is telenet dus ... 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Terugkijk tv op Play Sports zenders


@GeertN  schreef:

Hier zelfde probleem al meer dan een week. Op playsport geen terugkijk mogelijk.  Heb al twee keer contact gehad met helpdesk.  Altijd zelfde excuus. "Ze zijn er mee bezig."  Volgens helpdesk reeds 500-tal zelfde meldingen.  Indien een service voor meer dan een week niet beschikbaar is, ga ik er van uit dat dit ruimschoots zal gecompenseerd worden.  Maar t'is telenet dus ... 


zie hier 

0 Likes