Beantwoorden
Danny57
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Terugspoelen oude vs nieuwe afstandsbediening TV Box

Het verder of terug spoelen kon met de oudere afstandsbediening op x2 worden gezet. Bij de nieuwe wordt dit nu voorgesteld met pijltjes op je TV. Als je nu één maal klikt om verder te spoelen dan spoelt deze sneller dan oude versie (lees vorige versie). Is dit zo of kan je dit aanpassen of moet ik nog ergens anders op klikken?

 

Bedankt alvast voor het antwoord greets Danny57

 

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: nieuwe afstandsbediening digibox

0 Likes
6 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugspoelen oude vs nieuwe afstandsbediening TV Box

Ik heb geen digibox maar wel twee digicorders. Ik heb een oude grijze en een nieuwe zwarte afstandsbediening. Ik kan met beide zonder probleem 2X vooruit of achteruit spoelen. Gewoon met de dubbele pijltjes. Eénmaal klikken.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Terugspoelen oude vs nieuwe afstandsbediening TV Box

@Danny57 

Welke decoder heb je?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/de-telenet-decoders-overzicht-technische-specificaties/

De (nieuwe) TV-box is een compleet ander platform als de (oude) Digibox of Digicorder.

Het vooruit spoelen is daardoor ook volledig anders.

Bij de Digicorder kon je 2x vooruit spoelen MET geluid.

Dit kan niet meer met de TV-box en ik mis dit ook heel erg maar ik vrees dat nooit op de TV-box zal komen.

Maar dat is dan het enige grote minpunt van de TV-box voor mij. Hier nooit nog een Digicorder!

De TV-box ook niet nieuwe Digibox noemen (aub) want dit is (voor ons) erg verwarrend.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugspoelen oude vs nieuwe afstandsbediening TV Box

@Danny57 

Nu ik uw post herlees zie ik effectief dat je in uw tekst spreekt over een Digibox maar dat je een label plaatst met "TV-Box". En wat bedoel je dan precies met "oude" en "nieuwe" afstandsbediening?

  • Heb je een digibox en heb je de afstandsbediening (grijze) daarvan vervangen door een nieuwe (zwarte)?
  • Of had je een digibox en heb je die vervangen door een TV-Box? Waardoor je automatisch een andere afstandsbediening hebt?

Wanneer je daarin duidelijkheid schept kunnen we u correct een passende uitleg geven.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Danny57
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Terugspoelen oude vs nieuwe afstandsbediening TV Box

Hallo Stefaan,

Bedankt om te antwoorden.

Het is inderdaad een recente TV box met nieuwe bijhorende zwarte afstandsbediening.

Danny

0 Likes
Danny57
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Terugspoelen oude vs nieuwe afstandsbediening TV Box

Hallo,

Gelijk heeft u. Ik heb een TV box met een zwarte afstandsbediening.

 

Alvast bedankt voor uw antwoord.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Terugspoelen oude vs nieuwe afstandsbediening TV Box

@Danny57 Dan zal het antwoord van @Ex-Netweter het juiste zijn, de tv box kan niet met geluid vooruit spoelen aan 2x zoals op de digicorder, misschien dat dit ooit komt, wie weet 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.