Beantwoorden
Marc28
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Wereld gedichtendag Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Tv box coaxaansluiting

Kan iemand mij zeggen waar ik de coaxkabel van mijn tv moet op aansluiten , na installatie van de tv box krijg ik natuurlijk de melding dat er een kabel niet aangesloten is. Met mijn digicorder had een in en een uitgang voor de coaxkabel dus dat ging vanzelf. Is het een optie om een splitter te plaatsen op mijn tv box zodat ik beide coaxkabels kan aansluiten?

Alvast bedankt voor eventuele oplossingen

Mvrgrt

Marc

0 Likes
6 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Tv box coaxaansluiting

@Marc28 

Van de NUI (waar telenet binnenkomt en ook modem is aangesloten) steek je de coax op de digicorder. Alsook utp kabel van modem naar digicorder voor interactief gedeelte.

En dan video kabel van digicorder naar tv of soundbar (indien naar soundbar nog is hdmi kabel naar tv)

Daarna op tv de source kiezen waar je hebt op aangesloten. Ext1 ext2 hdmi 1 hdmi2...

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 243
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Tv box coaxaansluiting

Ge hoeft geen coax meer naar uw TV te verbinden, een HDMI kabel is voldoende. en dan op TV de source kiezen.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Tv box coaxaansluiting

Zat er geen installatieblaadje bij je Telenet TV-box?
Je kan het hier downloaden: https://www2.telenet.be/content/dam/www-telenet-be/klantenservice/downloads/Installatie%20EOS.pdf

Of volg het online stappenplan via https://telenet.be/installeertvbox

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Tv box coaxaansluiting

Er zit een duidelijke instalatie kaart TV Box met afbeeldingen 'Let's go started' MEEGELEVERD in de DOOS.

Zal de afmeeting van de kaart er bij doen 30x20CM dus je kan er niet naastkijken.

Aan de achterzijde gebruikaanwijzing afstandbediening.

 

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Tv box coaxaansluiting

Bij de digicorder was het ook niet nodig om een coax aansluiting naar de TV te hebben.

Als ge ook een CI-kaartje in de TV hebt is een coax aansluiting op de TV nuttig.

Dus als ge geen CI-kaartje in de TV hebt dan is de coax naar de TV nutteloos.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 243
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Tv box coaxaansluiting

😀

0 Likes