Beantwoorden
Veerle1205
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! Hi there!

Tv gaat telkens opnieuw aan na het uitzetten

Ik heb gisteren een 2e digicorder aangesloten in 2e ruimte, nieuw toestel. Na de setup zette ik de TV af (eerst rechtstreeks op de TV, daarna ook geprobeerd via de afstandsbediening), maar deze blijkt na enkele seconden terug op te springen.

Voorlopig de enige oplossing die werkt, is de DigiCorder af te zetten (StandBy); maar zou natuurlijk liever een oplossing hebben waarbij ik de DigiCorder niet steeds dien af te zetten.

3 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

CEC uitzetten zal dit waarschijnlijk verhelpen, weet wel dat de TV dan waarschijnlijk ook niet meer automatisch zal opstarten wanneer je de Digicorder aanzet

Wat is CEC? (telenet.be) 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefkeDB
Experienced Weetjesweter
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Hier idem met de TV box.  Sony TV en soundbar Denon.
TV schakelt zichzelf regelmatig terug in na het uitschakelen
En nee, ik zet de CEC niet af.  Die TV box moet gewoon deftig werken.

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Bij mijn TV-box, LG TV & Denon AVR werkt het wel naar behoren. CEC staat er om bekend om slecht geïmplementeerd te zijn op verschillende toestellen. Ligt het aan de decoder, je TV of iets anders, dat weet je niet...

Wat de TV-box betreft is er de optie "Auto tv" (Instellingen > Systeem) die je kan uitzetten, of niet...

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.