Beantwoorden
XiaoShiZi2
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Alles op zijn plek! Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes.

Update 4.15... stappen achteruit

Blijkbaar is de update 4.15 een serieuze stap achteruit. Zo erg dat de problemen die bij het in gebruik nemen werden verbeterd er nu terug zijn. 

Netwerk connectie probleem bij opstarten.

Geluid controle van de speakers via de Sony tv moeten telkens opnieuw ingesteld worden met de afstandsbediening van de Sony tv, niet mogelijk via de tv box. Daarna is de volume controle mogelijk via tv box.

Dit was aangepast bij de installatie in september,  waarom dit nu opnieuw teniet gedaan is is denk ik voor de helpdesk te overwelmen met oproepen??? Een gekend en opgelost probleem terug invoeren in een nieuwe versie lijkt mij not done en blijkt van amateurisme! Zo kort bij de uitrol... 

Tevens werkt de terug kijk functie op verschillende zenders niet meer, soms zelfs bij een gestart programma om te kijken van het begin lukt dat niet. 

0 Likes
8 reacties
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Update 4.15... stappen achteruit

hier geen problemen

wel regelmatigere foutmelding bij opvragen van opnames dan voor de update

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Update 4.15... stappen achteruit

Wat u ziet als het begin is niet echt het begin. Er is een immens verschil tussen pakweg 8 maanden geleden en nu. Wat niet wil zeggen dat de problemen van afgelopen week vertrouwenwekkend waren. Op dit ogenblik zijn die problemen weer weg en als die nu weg blijven zijn we toch weer een stap(je) verder.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hans
Professional Meerweter
Berichten: 136
Full speed writing! It's your ninth party! Topicvreter! BINGO!

Update 4.15... stappen achteruit

Gisteren klank maar geen beeld, knop achteraan uit en aan, terug ok

volume knop werkt niet altijd

traag opstarten

kijklijst niet altijd idem, sommige films weg en dagen later terug te zien, ook niet duidelijk in kijklijst als de film die gratis is met play more wel degelijk nog te zien zal zijn

anders tevreden

0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Update 4.15... stappen achteruit

als ik dat hier zo wat volg is het duidelijk dat Telenet weeral de verkeerde keuze TV Box heeft gemaakt. Ik ken mensen die er een testen en die zullen NOOIT deze box aanschaffen omdat het een echte ramp lijkt . Beeld lijkt meer op 720 dan op 1080.. ondertitels zijn storend slecht .. geluid trekt op niks .. Als Telenet dit nu lanceerd denk ik dat er velen zullen vertrekken ...

0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Update 4.15... stappen achteruit

Dus wel problemen zoals iedereen die de box test .

0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Update 4.15... stappen achteruit

een echte ramp dus ...

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Update 4.15... stappen achteruit

@Thailand: ik test de TV Box sinds half oktober en heb helemaal in het begin even problemen gehad dat de Netflix-app automatisch stopte tijdens een aflevering (maar kon daarna gewoon verder kijken waar ik gebleven was en heeft niet eens één week geduurd). Verder ook één keer gehad dat Netflix niet wou opstarten (opgelost met de schakelaar achteraan uit en opnieuw aan te zetten). En dan die problemen met TV Theek en opnames liggen volgens mij eerder aan de cloud dan aan de TV Box zelf. Ik zou deze supersnelle box voor geen geld van de wereld nog willen inruilen voor die oude HD Digicorder die pas na 5 seconden reageerden en opstarten vanuit eco-stand 3 minuten duurde in plaats van 20 seconden.

Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Update 4.15... stappen achteruit

Goed voor u .. Ik vertel alleen maar de ervaringen die mijn kameraad heeft met de box .. hij zegt zelf dikwijls dat hij soms verschiet dat hij een hele avond tv kan kijken zonder dat de box kuren heeft . Vorige week begon zij  box plots luider te spelen en de box uit het stopcontact trekken was de enige optie . Daarna herstart. . Geen geluid ..alleen beeld ...de dag erna werkt de box weer zonder problemen .. Hij zegt ook dat opnames dikwijls voor problemen geven als je ze wil verwijderen .. lukt niet altijd ..Telenet heeft nog veel werk volgens mij om dit aan de grote massa voor te stellen .. ik ga in ieder geval zeker een jaar wachten tot alle ziektes er uit zijn .ik heb het eerste fiasco van de eerste digicorder meegemaakt en dat is niet voor herhaling vatbaar .. 

0 Likes