Beantwoorden
Skor
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Update 4.21: Geen geluid vlak na update.

Ik heb 2 TV boxen; 1 op een Samsung 4K en 1 op B&O Beovision7. Bij BEIDE toestellen had ik bij het aanleggen (vanuit de ECO stand) geen geluid meer nadat men was ge-update naar 4.21. Oplossing: Terug uitschakelen en weer inschakelen en het (TE STILLE) geluid was terug.
Nadien heb ik op de B&O nog enkele keren plotselinge uitval van het geluid gekend. Ook is het beeld is al 1x plotseling weggevallen en was alleen nog ruis zichtbaar. Nadat ik mijn bron veranderde op de TV en terug naar Telenet was het beeld terug. Er is duidelijk mogelijks ook een HDMI synchronisatieprobleem.

Dergelijke problemen had ik NOOIT met al de vorige versies. Er is duidelijk het een en ander aan de hand. Ook het feit dat 2 verschillende toestellen (2 boxen en 2 TV's) hetzelfde probleem ondervinden wil toch wat zeggen.

Ook is het te stille geluid jammer genoeg nog niet opgelost.

 

Korstiaan. 

 

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5853
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Update 4.21: Geen geluid vlak na update.

@Skor  er zijn blijkbaar nog een aantal andere dingen fout gelopen met deze update. Lees maar eens in de andere topics , caz kan niet opnemen. Hopelijk is het probleem snel opgelost.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Update 4.21: Geen geluid vlak na update.

@Skor is een probleem die gekend is en gemeld is hier al door iemand van dat HDMI synchronisatie probleem met de tv's, de 2.1 kan kennelijk niet door elke tv goed ontvangen worden van de HDMI versie.

 

nog veel bugs idd 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes