Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Verbeteringen Telenet TV app

Hieronder een aantal verbeteringen/nieuwe functies (van mezelf & op Netweters gelezen) voor de nieuwe, naar mijn mening al zeer goede, Telenet TV app: 

Verbeteringen (bugs) 

  • Doorspoelen op Medialaan: reclame niet kunnen doorspoelen kan ik begrijpen, maar programma zelf zou wel handig zijn. 
  • Video-player onder notch iPhone X: deze begint nu direct bovenaan het scherm, zou beter zijn als deze onder notch begint. 
  • Herladen: als je op een iOS device het bedieningsscherm (volume, helderheid, ...) naar beneden haalt, moet de video altijd opnieuw laden (en begint deze soms terug vanaf het begin). 
  • Recente zoekresultaten: bij "recente zoekresultaten" staan nu links naar recent bekeken programmapagina's, een zoekterm zou handiger zijn. 
  • Soms niet kunnen toevoegen aan kijklijst: sommige programma's kan ik niet aan mijn kijklijst toevoegen, ik kan ze dan alleen opnemen & herinnering instellen.

Nieuwe functies:

@CarlAtTelenet 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Verbeteringen Telenet TV app

@m-jan20 voor Tadaam of hoe dat nieuwe abbo noemt via 4G heeft een app voor op de apple tv, misschien dat ze deze kunnen linken aan de tv box ook 😉 

misschien een idee voor telenet....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
CarlAtTelenet
Freshman Veelweter
Berichten: 162
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Verbeteringen Telenet TV app

Dag @m-jan20,

 

Ik hoor je 🙂

Persoonlijk antwoord: ben het ermee eens dat minstens een deel van je voorstellen een meerwaarde zouden bieden. Maar vaak zijn er technische/contractuele/commerciële hindernissen.
Ik speel deze puntjes zeker even door naar onze product owner - wat natuurlijk niet inhoudt dat dit ook tot dergelijke aanpassingen zal leiden: de puzzel rond deze apps is bijzonder complex. Maar het is natuurlijk altijd goed om zo'n feedback nog eens door te nemen en in het achterhoofd te houden.

 

Groeten,
Carl
TV Engineering

--Metadata Engineer @Telenet
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Verbeteringen Telenet TV app

@CarlAtTelenet Voor alle duidelijkheid: ik vind de huidige app al énorm goed! En ik begrijp ook zeker dat bepaalde zaken (zoals Medialaan) volledig los staan van de app. Ik hoop vooral dat de Apple TV app er ooit, misschien komt (zoals Tadaam, blijkbaar een soort Telenet bedrijf 😉). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.