Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Vreemd gedrag bij serieopnames wissen via de TV-app

Ik heb van een serie verschillende seizoenen opgenomen en er staan er ook nog in de planning.

Nu wil ik 1 seizoen uit de opnames en uit de planning.

Indien ik het programma via de app uit de opnames open, op bewerken klik en een vinkje zet voor de eerste en nadien de 2e van het te verwijderen seizoen worden alle die daar onder staan ook automatisch geselecteerd. Dat zijn dan andere seizoenen dan het welke ik wil wissen. Het te wissen seizoen is seizoen 3, daarboven staat dus seizoen 1 en 2, er onder seizoen 4.

Wanneer ik dan onderaan de lijst (seizoen4) er één terug uit vink worden alle andere ook terug uitgevinkt.

Ik heb dit aan de klantendienst gemeld maar daar weten ze er geen raad mee.

Doe ik iets verkeerd of wat te doen om een seizoen (x aantal afleveringen uit de lijst met opnames en geplande opnames te halen?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Serieopnames wissen via de app

0 Likes
15 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vreemd gedrag bij serieopnames wissen via de TV-app

Bij de test die ik gedaan heb, had ik volledig scherm even gedetailleerd als het origineel. Dit ging zowel in landscape als in portret mode. Mijn tablet:Samsung S3