24757
netweters
|
152420
antwoorden
|
20701
vragen
|
In de yelo tv app zag je in de tv-gids via de icoontjes aangeduid welke programma's er gepland staan om op te nemen.
zo had je een snel overzicht en kon je zien of iets vergeten was of kon je iets wissen indien niet meervgewenst..
die mogelijkheid heb je blijkbaar niet meer in de tv app.
geplande opnames controleren geeft geen goed overzicht vind ik.
of bestaat er een manier om dit wel nog te zien in de tv-gids zoals vroeger?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tv-app hoe weten wat welke programma’s gepland staan i
Als ik mij goed herinner was dat effectief één van de wijzigingen bij de overgang van het systeem: dat rode bolletje om aan te geven dat een programma geselecteerd werd voor opnames is verdwenen ...
Het is dus weg ... Je al in de lijst met geplande opnames moeten snuisteren vrees ik ..
Bij mij staan die rode bollen er nog bij hoor en ja de app is ge-update naar de laatste versie....
@Santa schreef:Bij mij staan die rode bollen er nog bij hoor en ja de app is ge-update naar de laatste versie....
Vertel dan eens op welk toestel de "telenet TV" app deze bollen geeft in de TV-gids. Want het is toch vanuit de TV-gids dat ge de opnames wil plannen.
Samsung Xcover 4S smartphone en Lenovo Tab P11 tablet. Beide Android 11.
Android app Telenet TV => TV kijken => TV gids.
Rode cirkel voor geplande opnames. Rode cirkel met rood punt in tijdens opname. Rode bol bij afgewerkte opname.
Opnames plannen doe ik steeds op telenettv.be op de PC. Veel gemakkelijker.
Ik denk dat daar het verschil zit. Ik heb een TV-box (V1).
Ik vermoed dat het probleem zich stelt bij Digicorder eigenaars.
Wij hebben inderdaad een digicorder, dus wellicht heeft het daarmee te maken?
Ik hoop wel dat die functionaliteit terugkeert eens de omschakeling volledig afgewerkt is.
De tv-app gebruik ik op een ipad.
Je hebt gelijk ik vind het ook niet terug in de tv gids op de telefoon
wel in mijn tv
opnames
gepland
daar staat alles wat je aangeduid hebt
best doorgeven aan telenet de app is klaar van nov tot nu is er niets meer veranderd