Beantwoorden
arjenm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Website www.telenet.tv onderbreekt veel

Hallo,

ik kijk soms tv op de telenet.tv website (op google chrome), echter hapert deze elke +-15 seconden om dan door te spelen, soms hapert hij en keert hij een seconde of 5-10 terug om dan verder te spelen.

Kan iemand me helpen om dit te voorkomen zodat ik naar een vloeiende stream kan kijken?

extra info: pc is altijd volledig geupdatet, chrome en andere browsers ook altijd up to date, is een game pc dus ook 'zwaar' genoeg om alles te draaien en ik heb een download internet snelheid van 200+ MB/s aangesloten met een kabel

Groetjes,

Arjen

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: telenet tv site hapert

0 Likes
8 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2735
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Website www.telenet.tv onderbreekt veel

Kan aan de modem liggen is het ook met de andere streaming diensten

Doe ook een test met andere utp kabel om het uit te sluiten

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5876
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Website www.telenet.tv onderbreekt veel

@arjenm 

Heb je de pc met de kabel rechtstreeks aan de HGW ( de modem ) verbonden of heb je daar iets tussen staan ? ( een router of een powerline of iets dergelijks ? )

Heb je ook al eens een andere browser geprobeerd of heb je dit probleem ook met andere browsers ? 

Deze info ie niet geheel duidelijk aangezien je dit niet erbij vermeld. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
arjenm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Website www.telenet.tv onderbreekt veel

dag @patrick37 

 

er loopt een kabel van de modem naar een switch -> naar mijn pc (als ik dit rechtsreeks op de modem aansluit heb ik toch hetzelfde probleem)

andere browsers die ik al geprobeerd heb en hetzelfde probleem bij heb: google chrome, microsoft edge,  firefox

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5876
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Website www.telenet.tv onderbreekt veel

@arjenm 

OK dat is duidelijk. En HGW herstarten + de switch + cache and cookies legen brengt ook geen resultaat op ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
arjenm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Website www.telenet.tv onderbreekt veel

Dag @patrick37 

ik werk zelf in de IT sector en heb deze allemaal al geprobeerd... zonder succes helaas.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Website www.telenet.tv onderbreekt veel

De eerste vraag die je je moet stellen: Doen de haperingen zich ook voor bij andere streamingdiensten zoals VRT MAX, VTM GO, Netflix,...?

Zoniet is het meer dan waarschijnlijk een probleem met de Telenet TV-website of de achterliggende infrastructuur bij Telenet.

0 Likes
arjenm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Website www.telenet.tv onderbreekt veel

Dag @Ex-Netweter 

op andere streamingwebsites komt het probleem net voor
hopelijk komt Telenet met een oplossing..

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2735
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Website www.telenet.tv onderbreekt veel

Vroeger waren er problemen met de app nu komt dat bij niet meer voor

Je zal toch nog eens de app moeten af gooien en terug zetten

anders zal er toch eens naar de modem moeten gezien worden

Er zijn te weinig klachten zal aan de lijn of iets anders liggen niet aan de app

Zoals je zegt de andere app's werken perfect was vroeger ook maar de wifi moest beter voor de app van telenet dat was vroeger het probleem

0 Likes