|
25.906
netweters
|
160.738
antwoorden
|
|
21.642
vragen
|
Noem dit niet echt een probleem maar hoe dan wel? 🤔
Ik heb al lange tijd Telenet ONE met Telenet TV Iconic. Dit alles werkt zoals het moet (met uitzondering van mijn CI+ kaartje in mijn TCL maar dat is een andere topic)
Nu gaat het over het feit dat ik, wanneer ik naar 'mijn telenet' ga kijken onder 'mijn producten' - TV: overzicht van je decoders, ik volgens Telenet geen abonnement voor digitale televisie heb (zij bijlage) Onder 'Beheer je producten' zie je dan wel weer dat ik 2x Telenet TV Iconic heb (1 TV box & 1 CI+ kaartje)
Dus:
Ik kan hierdoor ook geen 'extra' (Streamz, Netflix) aanvragen.
Telenet heeft een dossier geopend maar heb al verschillende keer een SMS van hun ontvangen dat ze het probleem 'voorlopig' nog niet kunnen oplossen 🙄

Ik snap je vraag/probleem niet helemaal denk ik. TV Iconic = digitale tv en je hebt die als optie in je ONE.
Je ziet dit dus niet in MyTelenet?
Werkt de directe link https://www2.telenet.be/residential/nl/mijn-telenet/entertainment wel?
Kan je Netflix en/of Streamz ook niet gewoon bestellen vanaf de productpagina's? bvb voor de combo De Netflix & Streamz combo bij Telenet
Wat zie je dan onder: mijn telenet' ga kijken onder 'mijn producten' - TV: overzicht van je decoders?
Daar staat er bij mij 'Er is momenteel geen abonnement voor digitale tv op dit adres.'
Oké niet juist, maar op zich ook niet zo erg.
In je bericht spreek je over het niet kunnen activeren van Streamz of Netflix. Zie je de optie "beheer je entertainment"? Via de product pagina's op de Telenet website en via de TV-shop op de TV-box kan je normaal ook abonneren. Heb je dat al geprobeerd?